ישראייר: לראשונה טיסה מסחרית לאנגולה

החברה תפעיל שני טיסות מיוחדות ותביא לישראל צליינים לסיור בארץ הקודש. בטיסות יופעל מטוס האיירבוס A330 של החברה


00:00 ,02.09.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תפעיל שני טיסות מיוחדות ותביא לישראל צליינים לסיור בארץ הקודש. בטיסות יופעל מטוס האיירבוס A330 של החברה
 
חברת התעופה ישראייר תפעיל שתי טיסות הלוך ושוב מיוחדות לרפובליקת אנגולה ב-14 וב-23 לספטמבר.
 
מטרת הטיסות הינה להביא קבוצה של כ-270 צליינים לסיור בארץ הקודש ולאפשר לאנשי עסקים ישראלים להגיע ישירות לישראל לקראת החגים. זוהי הפעם הראשונה שחברה מסחרית ישראלית מורשית להיכנס לתחומי הרפובליקה.
 
הטיסה הראשונה תצא מישראל לאנגולה ב-14 לספטמבר עם קבוצה של אנשי עסקים ישראלים, ותנחת חזרה בישראל ב-16 לספטמבר עם קבוצה של 275 צליינים. הטיסה השנייה תחזיר את הצליינים לאנגולה ב-23 לספטמבר, ותנחת חזרה בישראל ב-24 לספטמבר עם אנשי עסקים ישראלים מאנגולה שיגיעו במיוחד לחגים. כל הטיסות יתבצעו באמצעות מטוס האיירבס 330-A של החברה. 
 
שי מרינה, המנהל המסחרי של קבוצת ישראייר, ציין כי "על מנת להכשיר את הקו לאנגולה נעזרה ישראייר בשגרירות ישראל באנגולה וגורמי ביטחון שונים כדי להשיג את האישורים הנדרשים להפעלת הטיסה מבחינה ביטחונית. כמו כן ישראייר תתגבר את הטיסות בצוות מיוחד שייתן מענה מיידי לכל צורך שיתעורר. לקראת הטיסה עבר הצוות כולו חיסונים, בהתאם להמלצות משרד הבריאות".
 
במסגרת ביקורם בארץ שיימשך שבוע ימים, צפויים הצליינים לבקר במקומות הקדושים לנצרות כגון כפר נחום- כפר דייגים בו ביקר ישו, הר הזיתים, גן הקבר ועוד. במהלך הביקור יערכו הצליינים טבילה המונית בירדנית ושיט בכינרת.