"ילדים זוכרים ילדים"

הטקס לציון יום השואה והגבורה בנתב"ג, ייערך בסימן ילדי היום הזוכרים את ילדי השואה; בטקס ישתתפו בני הנוער מיישובי סובב נתב"ג שיצאו לפולין במסגרת מסע מיוחד – "את אחי אני מבקש"- של רשות שדות התעופה


00:00 ,03.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הטקס לציון יום השואה והגבורה בנתב"ג, ייערך בסימן ילדי היום הזוכרים את ילדי השואה;
 בטקס ישתתפו בני הנוער מיישובי סובב נתב"ג שיצאו לפולין במסגרת
 מסע מיוחד – "את אחי אני מבקש"-  של רשות שדות התעופה  
 
"ילדים זוכרים ילדים".  טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה בנתב"ג יערך השנה בסימן ילדים ונוער הזוכרים את ילדי השואה שניספו במחנות ההשמדה וציון 60 שנה לסיום מלחמת העולם השניה ולשחרור מחנה הריכוז אושוויץ.
 
טקס הזיכרון  שייערך ביום חמישי הקרוב, כ"ו בניסן תשס"ה (5.5.05 ) , נערך  על ידי 84 בני נוער מיישובי סובב נתב"ג ועיירות פיתוח, שהשתתפו בחודש פברואר האחרון במסע המיוחד של רשות שדות התעופה למחנות הריכוז בפולין, שנשא את השם " את אחי אני מבקש". המסע המיוחד לבני הנוער לפולין שאירגנה הרשות נעשה כחלק מפעילותה הקהילתית והחינוכית וכסמל לאחריותה ומעורבותה בחברה.
 
 במהלך הטקס יקריאו הילדים  קטעים שנכתבו על ידם במהלך המסע, לצד הקראת שמות ילדים שניספו בשואה – במסגרת פרוייקט ההנצחה לכל איש יש שם.
 
בטקס ישתתפו מנכ"ל רשות שדות התעופה, גבי אופיר, מנכ"ל נתב"ג זאב שריג, ניצולי שואה, עובדי רשות שדות התעופה ותלמידים מיישובי הסביבה.