טרמינל 3 נפתח אתמול בטקס מרשים

"ברצוני להרים כוסית להתנתקותו הראשונה של מטוס אל על מהשרוול בטרמינל 3. עבור כולנו זהו רגע היסטורי . זוהי למעשה חניכתו האמיתית של הטרמינל הגדול והיפהפה הזה אשר ישמש כשער האווירי למדינת ישראל". כך אמר אתמול מנכ"ל אל על עמוס שפירא בטקס הרמת כוסית לטיסת אל על


00:00 ,03.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
"ברצוני להרים כוסית להתנתקותו הראשונה של מטוס אל על מהשרוול בטרמינל 3. עבור כולנו זהו רגע היסטורי . זוהי למעשה חניכתו האמיתית של הטרמינל הגדול והיפהפה הזה אשר ישמש כשער האווירי למדינת ישראל". כך אמר אתמול מנכ"ל אל על עמוס שפירא בטקס הרמת כוסית לטיסת אל על הראשונה שיצאה מטרמינל 3.

בטקס נכחו כבוד שר התחבורה מר מאיר שטרית, יו"ר רשות שדות התעופה מר צבי שלום, יו"ר מועצת המנהלים של אל על יאיר שמיר, גבי אופיר מנכ"ל רשות שדות התעופה , יוסי שריג מנהל נמל התעופה בן גוריון ונכבדים רבים.

בדברי הברכות ציין עמוס שפירא כי, "עבור חברת אל על זהו אירוע מרגש לא פחות. המעבר לבית מפואר גדול ומרווח ובו שירותים בינלאומיים ייחודיים לרווחת נוסעינו". לדבריו, אל על השקיעה בטרמינל 3 כ- 7 מיליון דולר, הכוללים תכנון ועיצוב של מתחמים ייחודיים עבור נוסעי החברה, מתחם בידוק מחלקות היוקרה, קופת אל על , טרקלין "המלך דוד" וחדר המתנה לילדים בלתי מלווים.

"עבורנו הייתה זו הזדמנות להעניק לנוסעינו שירותים בלעדיים ברמה בינלאומית וערך מוסף משמעותי לחוויית הטיסה הכוללת שירותי קרקע ייחודים לנוסעי התיירים ולנוסעים העסקיים".


נשיא סוויס העולמית בטכס פתיחת טרמינל 3: "אנו צופים שנים רבות של המשך שיתוף פעולה פורה בין שוויץ לישראל"

כריסטוף פרנז (Christoph Franz), נשיא חברת התעופה השווצרית סוויס, הוא התייר הראשון שהגיע לטרמינל 3 בטיסה של חברת תעופה זרה. סוויס הינה חברת התעופה הזרה הראשונה שמטוסה נחת בטרמינל 3 ומר כריסטוף פרנז הינו האישיות הבכירה ביותר משוק התעופה העולמי שהגיעה לישראל במיוחד לרגל אירוע פתיחת טרמינל 3. יחד עימו הגיע לישראל מר מרסל בידרמן, סמנכ"ל איזורי בסוויס.

פרנז הגיע בטיסת סוויס LX254 מציריך ,שנחתה בנתב"ג בשעה 14:45, וחנך את מתקני סוויס בטרמינל החדש ביחד עם מר צביקה שלום, יו"ר מועצת המנהלים, מר זאב שריג, מנהל נתב"ג, מנכ"ל רשות שדות התעופה, מר גבי אופיר ומנכ"ל סוויס ישראל, אבנר גורדון.

בנאומו בירך פרנז את רשות שדות התעופה על פתיחתו של טרמיל הנוסעים החדש, אותו ציין בהתפעלות כ'נפלא', והודה לכל המעורבים על הכבוד שניתן לסוויס להיות המוביל הלאומי הזר הראשון שנוחת בנמל התעופה החדש.
פרנז ציין את מערכת היחסים ארוכת השנים בתחום התעופה שבין ישראל לשוויץ ואמר כי הוא צופה שנים רבות נוספות של שיתוף פעולה פורה בין המדינות והמובילים הלאומיים, שיבואו כהמשך טבעי להפעלתו של קו ישראל-שוויץ כקו אסטרטגי מזה למעלה מ 56 שנים.

במהלך ביקורו ייפגש נשיא סוויס עם מנכ"ל אל-על עמוס שפירא, לרגל הרחבת שיתוף הפעולה בין החברות בעונת חורף 2004/5 ולצורך דיון בהרחבת שיתוף הפעולה לאפיקים נוספים וכן יפגש עם בכירים נוספים בשוק התעופה הישראלי ועם צוות סוויס ישראל.