טורניר כדורגל של TNT: נבחרות טורקיה וישראל שובצו לבית אחד

מנכ"ל TNT אקספרס ישראל: המפגש בין הנבחרת הישראלית והטורקית הם פן נוסף של גישת 'הכל אפשרי' שלנו ועדות למקצועיות הגבוהה של העובדים, שיודעים לשים בצד מחלוקות


00:00 ,16.06.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"ל TNT אקספרס ישראל: המפגש בין הנבחרת הישראלית והטורקית הם פן נוסף של גישת 'הכל אפשרי' שלנו ועדות למקצועיות הגבוהה של העובדים, שיודעים לשים בצד מחלוקות
 
ברוח המונדיאל התקיימה בסוף השבוע באיטליה "אליפות אירופה" לסניפים של חברת TNTאקספרס. השנה לקחו חלק בטורניר נבחרות מאיטליה, סלובניה, יוון, טורקיה, צרפת וישראל. את עיקר תשומת הלב ריכז המפגש המסקרן בין נבחרת הסניף הישראלי לנבחרת הסניף הטורקי, ששובצו לבית אחד בשלב המוקדם.
 
למרות המצב המתוח בין שתי המדינות, התעלו עובדי שני הסניפים מעל המחלוקות הפוליטיות והמדיניות והפגינו רוח ספורטיבית ויחסי ידידות. למרות שלא סיימה במקום הראשון, הוציאה מתוכה הנבחרת הישראלית את השחקן המצטיין של הטורניר- גיא יצחקוב, שחקן קבוצת בני יהודה ת"א לשעבר.
 
אודי כספי, מנכ"ל TNT אקספרס ישראל: "טורניר הכדורגל בכלל והמפגש בין הנבחרת הישראלית והטורקית בפרט הם פן נוסף של גישת 'הכל אפשרי' שלנו. זוהי עדות למקצועיות הגבוהה של עובדי TNT ברחבי העולם, שיודעים לשים בצד מחלוקות פוליטיות ומדיניות ולשמור על יחסי ידידות וקשרי עבודה, על מנת לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר האפשרי".
 
TNT אקספרס היא חברת משלוחי האקספרס המובילה באירופה והרביעית בגודלה בעולם. החברה מובילה מידי שבוע 4.4 מיליון חבילות, מסמכים ומטענים ללמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם דרך 2,409 סניפים ומרכזי מיון הפזורים ברחבי העולם. TNT אקספרס מעסיקה יותר מ- 78,000 אנשים ברחבי העולם ומפעילה צי של 48 מטוסים ו-26,310 כלי רכב. הכנסות החברה ב- 2009 היו כמעט 6 מיליארד יורו והרווח התפעולי עמד כ-200 מיליון יורו.
 
TNT אקספרס ישראל היא בבעלות מלאה של החברה האם. משרדי הסניף הישראלי של החברה, אשר החל את פעילותו בארץ בשנת 1998, ממוקמים בלוד, וכיום עובדים בו כ-150 עובדים.