חיים רומנו ימונה למנכ"ל החדש של אל על

יו"ר חברת אל על פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ וסגן יו"ר הדירקטוריון תמי מוזס- בורוביץ הודיעו אתמול כי בכוונתם להביא לאישור בפני מועצת המנהלים של החברה את מועמדותו של חיים רומנו למנכ"ל החברה


00:00 ,04.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

יו"ר חברת אל על פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ וסגן יו"ר הדירקטוריון תמי מוזס- בורוביץ הודיעו אתמול כי בכוונתם להביא לאישור בפני מועצת המנהלים של החברה את מועמדותו של חיים רומנו למנכ"ל החברה.
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ הוסיף כי מינויו של חיים רומנו הינו חלק מתהליך הצטרפותם של חברי דירקטוריון מקצועיים וראויים כיגאל ארנון , אמנון ליפקין שחק, נדב פלטי, עמי סגיס ואיל רוזנר אשר יתרמו מכישוריהם ומניסיונם הרב בתחומם, לקידום והתפתחות החברה.
 
פרופ' בורוביץ הודיע כי הם מצאו את חיים רומנו מתאים מכל מועמד אחר לאתגר החשוב. "חיים רומנו מביא עמו ניסיון ויכולות מוכחות בתחומי התחרות, השירות והתפעול". לדבריו, הצגת מועמדותו לאישור הדירקטוריון משלימה תהליך מורכב ורגיש של איתור וגיוס מנהל כללי לחברה לאחר הודעת פרישתו של עמוס שפירא מהתפקיד. הצגת מועמדותו של רומנו לאישור הדירקטוריון תערך בימים הקרובים.
 
חיים רומנו אמר אתמול: "קיבלתי החלטה הבוקר, לאחר לבטים קשים, להיענות לאתגר שהוצע לי על ידי פרופ' איזי בורוביץ, יו"ר אל על, ועל ידי הגב' תמי מוזס בורוביץ, סגן יו"ר אל-על, ליטול על עצמי את תפקיד מנכ"ל אל-על. פרטנר היא עבורי משפחה חמה. אני מכיר תודה למנכ"ל פרטנר על ההזדמנות שנתן לי לפני שבע שנים כאשר הוזמנתי להצטרף לצוות ההקמה של החברה, ועל התמיכה והאמון שזכיתי לקבל ממנו לכל אורך הדרך. אני מודה להנהלה ולכל עובדי החברה על החברות ועל שיתוף הפעולה בשנים המרתקות בהן עבדנו יחד".
 
חיים רומנו, פורש מתפקידו כמשנה למנכ"ל פרטנר. הוא הצטרף לפרטנר מאז הקמתה בשנת 1998 וכיהן במשך שנתיים כסמנכ"ל משאבי אנוש ואחראי על פריסת תשתית הרשת. לאחר מכן שימש רומנו במשך שנתיים כסמנכ"ל שירות לקוחות ולאחר מכן סמנכ"ל מכירות ושירות לקוחות. מזה שנה וחודשיים משמש חיים רומנו כמשנה למנכ"ל פרטנר. לפני כן, בשנים 1996-1998 הוא כיהן כראש אגף משאבי אנוש של שירות הביטחון הכללי. רומנו שירת בצה"ל כ- 22 שנה וסיים בדרגת אלוף משנה. הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה והרוח, אוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני בלימודי עבודה ויחסים בינלאומיים ולימודי AMP(לימודי ניהול בכירים) אוניברסיטת האווארד.
 
עמיקם כהן, מנכ"ל חברת פרטנר תקשורת, איחל בשם הנהלת החברה ובשם עובדיה הצלחה לחיים רומנו. "לחיים יש זכויות רבות בהצלחתה של חברת פרטנר", אמר עמיקם כהן, "ואני משוכנע שהוא יצליח מאד בתפקידו החדש". חיים רומנו יסיים את עבודתו בפרטנר ב-1 באפריל 2005.