חידוש בטיסות בריטיש איירווייס: מערכת בידור אישית לפי דרישה

בריטיש איירווייס מציעה לראשונה מערכת בידור לפי דרישה המקנה לנוסע שליטה מלאה על ערוצי השמע והטלוויזיה. קו ת"א-לונדון הינו מהראשונים בו הותקנה המערכת החדשנית


00:00 ,08.01.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

בריטיש איירווייס מציעה לראשונה מערכת בידור לפי דרישה המקנה לנוסע שליטה מלאה על ערוצי השמע והטלוויזיה. קו ת"א-לונדון הינו מהראשונים בו הותקנה המערכת החדשנית
 
חברת התעופה בריטיש איירווייס מציעה לראשונה לנוסעיה מישראל מערכת בידור לפי דרישה – Audio Video on Demand (AVOD)– המקנה לנוסע שליטה מלאה על ערוצי השמע והטלוויזיה ומציגה חידושים ייחודיים.
 
מערכת הבידור החדשה AVOD מאפשרת לכל נוסע לבחור מתוך מגוון עצום של למעלה מ-200 סרטים ותוכניות טלוויזיה; ערוצי רדיו, 70 תקליטורי מוזיקה וספרי שמע ולחובבי המשחקים קיים מבחר של 20 משחקים אינטראקטיביים. כל זאת ללא תשלום נוסף.
 
קו ת"א-לונדון הינו אחד הקווים הראשונים בו הופעל השירות החדשני כאשר התקנת המערכת החלה בחלק ממטוסי הבואינג 767 אשר פועלים בקו ת"א-לונדון ותימשך בהדרגה בצי מטוסי החברה לטיסות ארוכות טווח.
 
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אומרת: "אני גאה על כך שהקו לישראל היה בין הראשונים בו הותקנה המערכת החדשנית, וממשוב שקיבלתי מנוסעים שהשתמשו במערכת, חוזרות הטענות על כך שאין להם זמן לעבוד או לישון, משום שמגוון התוכניות, הסרטים והמשחקים מעסיקים אותם במהלך כל הטיסה..."
 
הנוסעים יכולים לבחור לעצמם במגע אצבע את התכנים ואת לוחות הזמנים המתאימים להם – כל זאת באמצעות שימוש בתפריטי-מגע המוצגים על גבי מסך הטלוויזיה האישי. על מנת להקל במלאכת התכנון, מוצג על המסך הזמן שנותר עד לסיום הטיסה.
 
בנוסף, יהיו במערכת 20 משחקים אינטראקטיביים דוגמת כדורת, רולטה ו"מי רוצה להיות מיליונר" אשר  יהיו זמינים לנוסעי מחלקות היוקרה בלבד. מהחברה נמסר כי המערכת תותקן גם במטוסי החברה מדגמי 777 ו-747 במשך השנתיים הקרובות.