חודשו הטיסות הסדירות לראש פינה

זאת לאחר שלושה חודשים של הפסקה. מופז: משרד התחבורה הגדיל את הסבסוד לטיסות לראש פינה לאור החשיבות שאנו מייחסים להמשך הטיסות לצפון


00:00 ,15.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

זאת לאחר שלושה חודשים של הפסקה. מופז: משרד התחבורה הגדיל את הסבסוד לטיסות לראש פינה לאור החשיבות שאנו מייחסים להמשך הטיסות לצפון
 
מחדשים את הטיסות לצפון. חברת עיט החלה היום להפעיל טיסות סדירות משדה התעופה דב בתל אביב לראש פינה ובחזרה, כך הודיע היום שר התחבורה והבטיחות בדרכים, שאול מופז.
 
חברת עיט זכתה במכרז של משרד התחבורה להפעלת טיסות סדירות לצפון הארץ לאחר שלפני כשלושה חודשים החליטה חברת "טמיר תעופה" להפסיק את טיסותיה לקרית שמונה ולראש פינה בשל מחלוקת שהתגלעה בינה לבין עריית קרית שמונה ומפעיל מנחת קרית שמונה.
 
מנכ"ל משרד התחבורה, גדעון סיטרמן החליט לפרסם מכרז חדש להפעלת הטיסות לצפון בעקבות הודעת חברת טמיר על הפסקת טיסותיה לצפון ולאחר שלא הצליחה להגיע להסדר עם מפעיל מנחת קרית שמונה שיאפשר את המשך הטיסות לצפון.
 
שר התחבורה ציין כי בשלב הראשון תפעיל החברה שש טיסות יומיות בין תל אביב לראש פינה, שלוש טיסות לכל כיוון, בימים ראשון עד חמישי.
 
מופז ציין כי לאור החשיבות הרבה שמשרדו מייחס לחידוש הטיסות לצפון יגדל הסיבסוד לנוסע. מחיר כרטיס טיסה לראש פינה יהיה 185 שקל בלבד לתושבי הצפון ו- 260 שקל לשאר הנוסעים.
 
"חידוש קיום אווירי לצפון הארץ הוא חלק מחיזוק הגליל ובכוונתי לעשות הכל כדי להמשיך ולפתח את הקשר האווירי לצפון", הוסיף מופז.