חברת ק.א.ל ביצעה הטסה מיוחדת של מנועי האיירבס A380 המטוס הגדול ביותר בעולם

חברת טיסות המטען ק.א.ל ביצעה הטסה מיוחדת של ארבעת המנועים של מטוס העל החדש איירבס A380. הטיסה בוצעה עבור לופטהנזה מבית החרושת של חברת "רולס רויס" בבריטניה, המייצרת את המנועים, לטולוז שבצרפת, שבה נבנה המטוס. ההטסה כללה את מנועי המטוס והציוד הנלווה להם


00:00 ,31.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת טיסות המטען ק.א.ל (קוי אויר למטען) ביצעה הטסה מיוחדת של ארבעת המנועים של מטוס העל החדש איירבס A380. הטיסה בוצעה עבור לופטהנזה מבית החרושת של חברת "רולס רויס" בבריטניה, המייצרת את המנועים, לטולוז שבצרפת, שבה נבנה המטוס. ההטסה כללה את מנועי המטוס והציוד הנלווה להם.
 
הזמנת הטיסה מחברת ק.א.ל נעשתה על ידי לופטהנזה במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות. לאחרונה ביצעה ק.א.ל מספר טיסות מיוחדות עבור לופטהנזה ליעדים שונים בעולם, ובהם הונג קונג, ארצות הברית וקנדה.
 
יו"ר חברת ק.א.ל, איתן בן דוד, אמר שהטיסה המיוחדת נעשתה במסגרת מדיניות החברה לבצע טיסות צ'רטר מיוחדות עבור גורמים בינלאומיים וישראלים, וזאת במקביל ללוח הזמנים הקבוע של הטיסות לאירופה וארצות הברית. הוא ציין שהפניה נעשתה ב"דקה התשעים" בדחיפות עליונה וחייבה הערכות לוגיסטית מבחינת העמסת המנועים על גבי מטוס המטען.