חברת סוויס תגדיל את קיבולת ההובלה לישראל ב- 20%

מר רונן שפירא, אשר מונה לאחרונה למנהל שיווק איזורי של אפריקה והמזרח הקרוב בחברת Swiss Worldcargo, מדווח כי בתחילת החורף (החל מה- 26 באוקטובר) יוחלף מטוס ה- MD-11, הפועל בשירות חברת סוויס בטיסות אחה"צ מישראל לציריך, במטוס מסוג איירבוס מדגם 340


00:00 ,20.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר רונן שפירא, אשר מונה לאחרונה למנהל שיווק איזורי של אפריקה והמזרח הקרוב בחברת Swiss Worldcargo, מדווח כי בתחילת החורף (החל מה- 26 באוקטובר) יוחלף מטוס ה- MD-11, הפועל בשירות חברת סוויס בטיסות אחה"צ מישראל לציריך, במטוס מסוג איירבוס מדגם 340.

החלפת מטוס ה- MD-11 במטוס ה- A-340 תגדיל את נפח הובלת המטען בכ- 20% בכל טיסה. מר שפירא מציין בהקשר זה כי החלפת המטוס הינה חלק מהמדיניות הגלובלית של Swiss שכוללת הצטיידות במטוסים חדישים יותר לצורך התייעלות.

בהקשר לפעילות המטען של Swiss בישראל, מציין מר שפירא כי בהנהלת החברה מזהים מגמה של יציבות וחוזק בפעילות הקרגו בישראל ועל כן הוחלט להגדיל את קיבולת המטען. לאחרונה הוחלט לפטר כ- 90 עובדים שעבדו במשרד הראשי של החברה, אך פעילות המטען בישראל לא תושפע כלל, הוסיף.

עוד נמסר כי בחברת סוויס הוחלט לאחרונה כי יש לשים דגש רב בהקשר לחטיבת המטען של החברה, לכן, בקרוב יופסקו טיסות הנוסעים לאקרה וללגוס שבאפריקה ובמקומן יוחכר מטוס מטען שיספק שירות ליעדים אלו. בנוסף, יופסקו הטיסות לדלהי ולוושינגטון ובשלב זה המגמה היא לאתר חברות תעופה אחרות ובמסגרת של שת"פ בין החברות לפקוד יעדים אלו.

מר שפירא מסכם ואומר כי חברת Swiss Worldcargo בוחנת בימים אלו אפשרות לשיתוף פעולה עם אל-על וק.א.ל בכדי להרחיב את פעילות המטען ולשפר את השירות.