חברת כנפיים מכחישה – לא מתנהל מו"מ לצירוף גורם זר להחזקה משותפת במניות אל על

בעקבות פרסומים בכלי התקשורת השונים, בעניין ניהול משא ומתן לצירוף שותף זר, בקשר להחזקת מניות אל על, נמסר מחברת כנפים אחזקות ארקיע בע"מ כי לא מתנהל משא ומתן בין החברה לבין גורם זר כלשהו בנושא החזקה משותפת של מניות אל על


00:00 ,10.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
בעקבות פרסומים בכלי התקשורת השונים, בעניין ניהול משא ומתן לצירוף שותף זר, בקשר להחזקת מניות אל על, נמסר מחברת כנפים אחזקות ארקיע בע"מ כי לא מתנהל משא ומתן בין החברה לבין גורם זר כלשהו בנושא החזקה משותפת של מניות אל על.

בהודעתה של כנפים צויין כי שיתוף פעולה עם גורמים בתחום התעופה, לרבות גורמים מחוץ לישראל, הינה אפשרות אשר עשויה להיבחן בעתיד, בין השאר לאור היתרונות בשיתוף פעולה, ובהתייחס לתמורות בתעשיית התעופה בעולם.

אתמול פורסם בכלי התקשורת כי ראשי כנפיים מנהלים מגעים עם חברות שונות לגבי צירופם להחזקה משותפת במניות אל על וההכרעה בדבר זהות השותף הזר תיפול רק בתוך מספר חודשים, ככל שיתקרב מועד פקיעת סדרת האופציות הראשונה למניות אל-על - בתחילת יוני.

בינתיים, ממתינה כנפיים לקבלת האישורים הרגולטוריים להגדלת אחזקתה במניות אל-על מעל ל-5%. על-פי תנאי הנפקת החברה, קבלת האישור תאפשר לכנפיים את הגדלת האחזקה בחברה עד ל-15%. אם ברצונה לעבור מדרגה זו, על החברה לבקש שוב את אישור מינהל התעופה האזרחית.
כנפיים מחזיקה כיום כ- 4.999% ממניות חברת אל על, ואופציות של אל על, המאפשרות לה להגיע לאחזקה של עד 51.07% ממניות החברה בתוך כשנה.

כאמור, חברת כנפים הכחישה את עצם קיום המו"מ לצירוף גורם זר.