חברת התעופה לופטהנזה קראה את שם אחד ממטוסי התובלה שלה על שמו של Michael Kuehne

לציון שיתוף פעולה הדוק בין החברות, קוראת לופטהנזה מטענים את מטוס התובלה מסוג B747-200F בשם “Klaus-Michael Kuehne”, על שמו של נשיא מועצת המנהלים, ובעל המניות הראשי בחברת Kuehne & Nagel


00:00 ,30.05.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
לציון שיתוף פעולה הדוק בין החברות, קוראת לופטהנזה מטענים את מטוס התובלה מסוג B747-200F בשם “Klaus-Michael Kuehne”, על שמו של נשיא מועצת המנהלים, ובעל המניות הראשי בחברת Kuehne & Nagel.

מחווה זו נעשתה לציון שיתוף הפעולה ההדוק עם חברת Kuehne & Nagel, שהיא אחת החברות המובילות בעולם בלוגיסטיקה ותובלה בינלאומית. טקס ההשקה התקיים במשטח של לופטהנזה בשדה התעופה בפרנקפורט.

מאז שנת 1998, Kuehne & Nagel הינה אחת השותפות של לופטהנזה, ונחשבה לאחת מהלקוחות הגדולות שלה בשנה האחרונה. באמצעות קריאת שמו של המטוס Klaus-Michael Kuehne לופטהנזה מבקשת להדגיש החשיבות שהיא מייחסת ליחסים עם Kuehne & Nagel, ומוכירה תודה לשנים רבות של עבודה משותפת ושרותים שלופטהנזה נהנתה מהם והתעשייה האווירית כולה.

Kuehne & Nagel פועלת בישראל תחת חברת הבת אמקס KN. אמקס KN מונה כיום 70 עובדים בחמישה סניפים, מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים כוללים של יצוא ויבוא אווירי וימי, שירותי עמילות מכס, ניהול מלא של שרשרת האספקה כולל מתן שירותי מיקור חוץ (outsourcing), אחסון, אריזה והפצה, שילוח תערוכות וטיפול בפרויקטים מיוחדים