חברת התעופה הלאומית אל על וחברת התעופה אייר קנדה חתמו על הסכם קודשרינג

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברות התעופה "אל על" ואייר קנדה ישתפו פעולה ויציעו במשותף 7 טיסות שבועיות לטורונטו החל מה- 1 בנובמבר 2002 . במסגרת הסכם לשיתוף פעולה אשר נחתם בין אייר קנדה לבין חברת "אל על" יפעילו החברות טיסות בקוד משותף על הקו בין


00:00 ,23.09.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
חברות התעופה "אל על" ואייר קנדה ירחיבו את לוח הטיסות הטרנס אטלנטיות ויציעו במשותף 7 טיסות שבועיות לקנדה

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברות התעופה "אל על" ואייר קנדה ישתפו פעולה ויציעו במשותף 7 טיסות שבועיות לטורונטו החל מה- 1 בנובמבר 2002 . במסגרת הסכם לשיתוף פעולה אשר נחתם בין אייר קנדה לבין חברת "אל על" יפעילו החברות טיסות בקוד משותף על הקו בין תל אביב לטורונטו. בנוסף תרחיב "אל על" את השימוש בקוד משותף על מספר טיסות נבחרות של אייר קנדה בין טורונטו למונטריאול, וונקובר, בוסטון, שיקגו וסאן פרנסיסקו.

הסכם שיתוף הפעולה בין שתי החברות, יאפשר לחברי מועדוני הנוסע המתמיד של שתי החברות להמשיך ולצבור נקודות על שתי החברות כפי שנהוג היה עד כה.

לדבריו של אבי שוורץ, ראש אגף שיווק ויחסים בינלאומיים בחברת אל על, "הסכם שיתוף הפעולה עם חברת אייר קנדה מהווה נדבך אסטרטגי נוסף התומך במדיניות אל על לשפר ולייעל את מערך השירות ללקוחות.
היתרון הגדול בהסכם זה , הוא הרחבת רשת היעדים של חברת אל על בקנדה ובארה"ב, המאפשר יצירת חיבור אופטימלי ליעדים נגישים נוספים ".

לדבריה של רות בן צור, מנכ"ל אייר קנדה בישראל: " מהלך זה, במסגרתו עולה תדירות הטיסות בחורף מ- 5 טיסות שבועיות ל- 7 טיסות שבועיות ישירות לקנדה נועד לשרת את נוסעינו הנאמנים ולאפשר להם גמישות מרבית בתכנון טיסותיהם לצפון אמריקה בחורף 2002-2003. כמו כן, מלמד המהלך על מחויבותה של חברת אייר קנדה העולמית לקו לישראל ומשקף את חשיבותו של קו זה למערכת הטיסות הגלובלית של אייר קנדה."