חברת התעופה היפנית ANA עוברת לפתרון של יוניסיס לייעול פעילויות נוסעים

חברת התעופה היפנית הגדולה ביותר ביפן בחרה ב- Unisys AirCore להחלפת מערכות מיושנות והפחתת הוצאות. תחת ההסכם תטמיע יוניסיס יפן את הפתרון ותספק ל-ANA תמיכת יישומים


00:00 ,10.07.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה היפנית הגדולה ביותר ביפן בחרה ב- Unisys AirCore להחלפת מערכות מיושנות והפחתת הוצאות. תחת ההסכם תטמיע יוניסיס יפן את הפתרון ותספק ל-ANA תמיכת יישומים
 
ANA (All Nipon Airways), חברת התעופה השביעית בגודלה בעולם והגדולה ביפן, בחרה במערך פתרון הזמנות ובקרת נוסעים Unisys AirCore כדי לקדם את פעילויותיה העסקיות לסביבה חדשה ופתוחה מבוססת אינטרנט.
 
תחת ההסכם תטמיע יוניסיס יפן את הפתרון, ותספק ל-ANA תמיכת יישומים. המעבר למערכת החדשה צפוי להתחיל ב-2007, והמערכת צפויה להיות בתפוקה מלאה ב-2012.
 
מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל, אומר כי מערכת AirCore הנה גמישה מספיק כדי לתמוך ברמה הגבוהה של התאמה לדרישות ספציפיות של כל חברת תעופה. בנוסף, המערכת צפויה לשפר שביעות רצון לקוחות ANAמאחר ש- AirCore מתמקדת בצורכי הקנייה ושירות של נוסעים, תוך תמיכה בתהליכים עסקיים מסורתיים של PNR (רישום שמות נוסעים).
 
מנחם בוסטין אומר כי AirCore היא הדור הבא של מערך שיווק, מכירות ושירות, שנועד להחליף מערכות הזמנות, מלאי ובקרת יציאות קונבנציונליות של חברות תעופה.
 
AirCore של יוניסיס מאפשרת לחברות תעופה להעלות פרודוקטיביות, ולהקל על מעבר העסק ממבט ממוקד בטרנזקציות, למבט ממוקד בלקוח. המערכת מאפשרת לחברות תעופה לקבל החלטות תפעוליות טובות יותר בזמן אמת, מפני שהיא מספקת מידע מאוחד לצוות חברת התעופה על נוסעים, כולל רצונות והעדפות של לקוחות.
 
AirCore בנויה במתודולוגיית Unisys3-D Visible Neterprise. זו מערכת מודולרית פתוחה, בלתי תלויה בפלטפורמה ומבוססת אינטרנט, המשתמשת בטכנולוגיית אובייקטים והתאמתן Plug-and- Play.
 
"ע"י הטמעות AirCore ע"י יוניסיס, ANA מצפה להפחתה משמעותית בעלות הבעלות הכוללת (TCO) של המערכת שלנו, ניהול הזמנות והעלייה למטוס, שהנה הלב של כל חברת תעופה", אמר טורו סאטו, סגן נשיא בכיר לשירותי טכנולוגיית מידע ב-ANA. "המערכת גם תאפשר לנו להטמיע מודלים עסקיים חדשים המבוססים על טכנולוגיית אינטרנט באופן זריז וגמיש, ובתגובה למגמות שוק משתנות. כדי להבטיח את ההגירה היעילה, החסכונית והחלקה ביותר ככל האפשר ל-AirCore, החליטה ANA לחתום על הסכם עם יוניסיס יפן, שהנה שותפה עם ידע עמוק על סביבת המערכות והתהליכים העסקיים של ANA".