חברת התעופה "בריסל איירליינס" מדווחת על תפושה של 67% בטיסותיה בקו לישראל

חברת התעופה הבלגית "בריסל איירליינס" מדווחת על תפושה של 67% בטיסותיה בקו בריסל – תל אביב. בשלשת החודשים הראשונים להפעלתו של הקו הטיסות לתל אביב הטיסה החברה למעלה מ – 11,000 נוסעים, מהם כ – 25% תיירים מצרפת


00:00 ,15.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עוד מדווחת החברה על הטסתם של כ – 11,000 נוסעים בקו בריסל – ת"א בשלשת החודשים הראשונים לפעילותה בישראל. כ- 25% מהם תיירות מצרפת ; ברבעון השני של השנה רשמה החברה רווח נקי של 2.9 מיליון יורו

חברת התעופה הבלגית "בריסל איירליינס" מדווחת על תפושה של 67% בטיסותיה בקו בריסל – תל אביב. בשלשת החודשים הראשונים להפעלתו של הקו הטיסות לתל אביב הטיסה החברה למעלה מ – 11,000 נוסעים, מהם כ – 25% תיירים מצרפת. עוד מדווחת החברה על רווח נקי של 2.9 מיליון יורו ברבעון השני של שנת 2003. בחודשים אפריל עד יוני השנה רשמה "בריסל איירליינס" תוצאה חיובית של כ -3 מיליון יורו ומחזור של כ - 128 מיליון יורו.

רובי הרשקוביץ, מנכ"ל "בריסל איירליינס ישראל" מציין כי נתונים מרשימים אלו מהווים השתקפות של התהליכים החיוביים אותם עוברת החברה. עוד מדגיש הרשקוביץ, כי תוצאות חנוכת הקו לישראל ניכרות בתרומתם לביצועי החברה כפי שבאים לידי ביטוי בדוחות הכספיים. זאת, הודות להיענות המיידית של הציבור הישראלי, אשר מצא בלוח הטיסות של "בריסל איירליינס" מענה לצורך בהגעה ליעדים מרכזיים באירופה בשעת בוקר מוקדמת.

התפוסה הכללית במטוסי "בריסל איירליינס" (38 מטוסים) הגיעה לכ-67.5% ביולי ולכ-69.7% באוגוסט, עליה של 10 נקודות לעומת החודשים המקבילים בשנת 2002. בריסל איירליינס רשמה ברבעון השני של השנה הצלחה מרשימה בקווים אל 13 היעדים באפריקה עם תפוסה של מעל - 80% בחודש אוגוסט. בנוסף, שמרה "בריסל איירליינס" על מעמד הבכורה שלה מבחינת הדיוק המבצעי: מקום 3 באירופה עם 91% בחודשי יולי ואוגוסט.

עוד מדווחת "בריסל איירליינס" על חנוכת קווי טיסות לשלשה יעדי מפתח חדשים: לונדון גאטוויק GATWICK (נוסף ללונדון היתרו, המופעל זה מכבר בשיתוף בריטיש איירווייס), אתונה (בשיתוף הללאס ג'ט מיוון) ו- אינדהובןEINDHOVEN (שירות אוטובוסים מפואר).

בחודש הבא (נובמבר) תחנוך החברה טיסות יומיות לבודפסט שבהונגריה וטיסה שבועית למומבסה, שבקניה. בנוסף, תשיק החברה בחודש דצמבר את שירות רכבות מהירות מנמל התעופה של בריסל לתחנת הרכבת פריס-נורד PARIS NORD.