חברת התעופה אל על מוציאה רכבת אווירית מכל העולם ל"מצעד החיים" בפולין

כ- 2600 נוסעים יטוסו מקנדה, ארה"ב, אוסטרליה ,יוהנסבורג ומישראל למצעד החיים בפולין בטיסות מיוחדות של אל על. החל מ 3 במאי ועד יום חמישי ה – 5 במאי 2005 יצאו טיסות אל על מיוחדות מקנדה וצפון אמריקה ישירות לפולין ומישראל לפולין עם נוסעים אשר נוטלים חלק בא


00:00 ,05.05.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

כ- 2600  נוסעים  יטוסו מקנדה,  ארה"ב, אוסטרליה ,יוהנסבורג  ומישראל למצעד החיים בפולין בטיסות מיוחדות של אל על. החל מ 3 במאי ועד יום חמישי ה – 5 במאי 2005  יצאו טיסות אל על מיוחדות מקנדה וצפון אמריקה ישירות לפולין ומישראל לפולין עם נוסעים אשר נוטלים חלק באירועי ההנצחה הממלכתיים בפולין.

כבוד ראש הממשלה פמלייתו ומשלחת של ניצולי שואה יצאו ביום חמישי ה- 5 במאי 2005 בטיסה מיוחדת של אל על לקטוביץ שבפולין להשתתף בטקס המרכזי במחנה ההשמדה בבירקנאו .
 
 יואב לוי סמנכ"ל המסחר והקשרים התעופתיים ציין כי פעילות זו דרשה מחברת אל על לשנות את לוח הטיסות על מנת להציב מטוסים  לטיסות המיוחדות לפולין. המבצע המורכב של הטסת נוסעים מכל העולם לפולין , בטיסות ישירות של אל על או דרך ישראל וארה"ב דרש תיאום בין כל גורמי החברה על מנת לתת מענה כולל וראוי לנוסעים .
 
עוד ציין לוי כי חברת אל על, ממשיכה לפעול כמוביל הלאומי של מדינת ישראל וכחלק בלתי נפרד מההוויה היהודית והישראלית בארץ ובעולם גם לאחר העברת השליטה בחברה לידיים פרטיות. לפיכך תומכת אל על בפעילויות הקשורות להנצחת המורשת היהודית בעולם.
פעילותה של אל על שזורה בהיסטוריה של העם היהודי ובתולדות מדינת ישראל החל מהקמתה ועד ימינו אנו.