חברת השילוח DHL עולה בקמפיין שילוט קירות

הקמפיין, בהיקף 350 אלף דולר יעלה, בשילוט קירות ברחבי הארץ ובמסכים אינטראקטיביים ויגובה בדיוור ישיר


00:00 ,07.02.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

הקמפיין, בהיקף 350 אלף דולר יעלה, בשילוט קירות ברחבי הארץ ובמסכים אינטראקטיביים ויגובה בדיוור ישיר
 
חברת DHL ישראל יוצאת השבוע בקמפיין שילוט קירות ומסכים אינטראקטיביים למינופה כחברת הייבוא המובילה בישראל. הקמפיין, בהיקף 350 אלף דולר, יעלה תחת המסר: DHL. פשוט לייבא מכל העולם באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי. הקמפיין יימשך חודשיים ויגובה בדיוור ישיר לאלפי יבואנים בישראל.
 
DHL מובילה את ענף יבוא האקספרס לישראל עם כמיליון משלוחים בשנה המהווים נתח שוק של כ-40%. על פי נתוני ממן, קצב גידול היבוא ב-2006 ב-DHL היה יותר מכפול מקצב גידול יבוא האקספרס לישראל.
 
קמפיין שילוט הקירות עולה ב-6 ערים שונות: תל אביב, ירושלים, חיפה, חולון, ראשון לציון, פתח תקווה, בני ברק ותל השומר למשך חודש ימים ובנתיבי אילון למשך חודשיים.
 
בשילוט מופיעים סמלים קולינריים מהעולם - קופסת טייקאווי עם אורז תחת הסיסמה "פשוט לייבא מכל העולם. גם מסין" ומארז קרטון עם צ'יפס תחת הסיסמה "פשוט לייבא מכל העולם. גם מארצות הברית".
 
לדברי מנכ"ל DHL דוד בונדי, "המובילות של DHL בתחום היבוא נובעת מיתרונות בלעדיים בהיותה חברה בינלאומית בעלת ניסיון ופריסה נרחבת ב-228 מדינות ברחבי העולם בכלל וביעדי אסיה והמזרח הרחוק בפרט, רובם בבעלות מלאה של DHL".

לדברי בונדי, פריסה זו מקנה, בין השאר, יתרון במערכות המידע והבילינג וקשרים עמוקים עם רשויות המכס במדינות השונות. בונדי אף זוקף את ההצלחה ביבוא למשאבים פנימיים שהוקצו בחברה בישראל בהם: השקת מחלקת עמילות מכס פנימית המלווה את הלקוח באופן צמוד ואישי, וכן מערך תפעולי המאפשר ביצוע המשלוח בזמן יוצא דופן - תוך יום עסקים אחד בין אירופה לישראל ויומיים מיעדי המזרח לישראל.