חברת בריטיש מידלנד תפעיל טיסה יומית בין ת"א להיתרו

החברה הבריטית בריטיש מידלנד (BMI) תהיה המוביל השני הנקוב בקו שבין בריטניה לישראל. הטיסות היומיות במטוס האיירבוס 320A יחלו בחודש מרץ 2008


00:00 ,09.12.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה הבריטית בריטיש מידלנד (BMI) תהיה המוביל השני הנקוב בקו שבין בריטניה לישראל. הטיסות היומיות במטוס האיירבוס 320A יחלו בחודש מרץ 2008
 
חברת התעופה בריטיש מידלנד (BMI), שהיא חברת התעופה השנייה בגודלה הפועלת בנמל התעופה הבינלאומי הית'רו בלונדון, הודיעה היום כי תשיק קו חדש לטיסות ישירות בין תל אביב להית'רו ותתחיל לטוס בטיסה יומית בקו זה החל מה-13 במרץ, 2008. בריטיש מידלנד תהיה המוביל השני הנקוב בקו שבין בריטניה לישראל.
 
חברת BMI נכנסת לשוק הישראלי בעקבות הסיכום המוצלח של השיחות וההסכמים הבילטראליים בין ממשלות בריטניה וישראל וקבלת אישור ה-CAA כמוביל נקוב שני לישראל.
 
הטיסה היומית בין נמל התעופה בן גוריון לנמל התעופה הית'רו ובחזרה תיעשה במטוסי איירבוס A320.
 
בסוף השבוע האחרון החלה מכירת כרטיסי הטיסה בקו זה אצל כל סוכני הנסיעות או באמצעות משרד המכירות של החברה בתל אביב, ולרגל תחילת פעילותה של בריטיש מידלנד (BMI) הודיעה החברה כי מחיר כרטיס טיסה במחלקת תיירים הינו החל מ-497.17 דולר וכרטיס במחלקת עסקים מתחיל מ-1,230.80 דולר, כולל כל המיסים.
 
לוח הטיסות בקו שבין נמל התעופה בן גוריון להית'רו שבלונדון, תוכנן במיוחד בכדי לאפשר לנוסעים לצאת מישראל בשעות הבוקר ולהציע לנוסעים להם טיסות המשך נוחות מהית'רו לשדות תעופה נוספים באנגליה וברחבי אירופה, בכללם: סקוטלנד, מנצ'סטר, לידס ברדפורד, עמק דורהאם טיז ובלפסט וכן לדאבלין, אמסטרדם ובריסל. בנוסף, מציעה חברת BMI טיסות המשך לארה"ב וקנדה בחברות תעופה של "Star Alliance" הממריאות מהית'רו וחברות תעופה שותפות נוספות.
 
מנכ"ל בריטיש מידלנד, נייג'ל טרנר, אמר היום כי החברה רואה פוטנציאל עסקי גדול בקו שבין תל אביב ללונדון. "השקת הקו החדש בין הית'רו לתל אביב היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלנו לטיסות בטווח הבינוני  והיא בעלת פוטנציאל עסקי גדול לחברה."
 
טרנר הוסיף: "אנו בטוחים כי כניסתנו לשוק הישראלי תגביר את התחרותיות בו לטובת הצרכן הישראלי. בריטיש מידלנד מחויבת לספק לנוסע שלה את המוצר הטוב ביותר הן באוויר והן על הקרקע ולהציע מגוון של מחירים תחרותיים ביותר אשר יענה לצורכיהם של מגזרים שונים."