חברת אל על נערכת לשביתה הכללית במשק

עמוס שפירא מנכ"ל אל על מסר היום כי החברה נערכה לשביתה הכללית במשק במטרה לתת מענה לשיבושים בלוחות הזמנים ולמזער את אי הנוחות הצפויה לנוסעיה.


00:00 ,02.11.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עמוס שפירא מנכ"ל אל על מסר היום כי החברה נערכה לשביתה הכללית במשק במטרה לתת מענה לשיבושים בלוחות הזמנים ולמזער את אי הנוחות הצפויה לנוסעיה.

בהתאם, הוסיפה החברה טיסות מיוחדות מהארץ ואליה ושינתה את לוחות הזמנים של מספר טיסות על מנת שנוסעיהם יצליחו להגיע לארץ או לצאת ממנה טרם המועד המשוער של פרוץ השביתה וכל זאת החל ממוצאי שבת וביום ראשון ה- 2 בנובמבר .

כמו כן דאגה החברה לפרוס את מטוסיה , כך שחלקם ימתינו מחוץ לישראל : באירופה ובארה"ב על מנת לאפשר חזרתם לארץ של נוסעיה בהקדם האפשרי , עם סיום השביתה.

יואב לוי סמנכ"ל הסחר והקשרים התעופתיים של חברת אל על ביקש לציין כי אל על, כחברה עם אוריינטציה שיווקית, בחרה לספוג את דמי השינוי האמורים להגבות באופן רגיל וזאת על מנת להקל על הנוסעים. כל סוכני הנסיעות בארץ ובעולם עודכנו כי נוסעי אל על אשר יבקשו לשנות מועד טיסתם עקב השביתה הצפויה במשק יוכלו לעשות כן ללא תוספת תשלום , ולמימוש עד סוף פברואר 2004 .

נוסעים אשר לא שינו מועד טיסתם , וטיסתם לא תבוצע עקב השביתה מתבקשים לפנות לסוכני הנסיעות או למרכז המידע על מנת להתעדכן במועד טיסתם הקרובה האפשרית.

לוי ביקש למסור כי מידע עדכני לנוסעים אודות שינויים בלוח הטיסות יימסר לנוסעים בערוצי התקשורת השונים : מוקדי שירות ומידע טלפונים של אל על , אתר האינטרנט , הודעות ס.אמ.אס ואי-מייל במידת האפשר.

חברת אל על קוראת לנוסעים הנרשמים לטיסות לוודא כי מסרו מספר טלפון ואי מייל עדכני בעת שהותם בחו"ל וזאת על מנת ליצור קשר עם הנוסעים לגבי עדכונים נדרשים.