חברת אל על מתגברת טיסותיה לבייג'ין

אל על מכפילה את היצע הטיסות לבייג'ין לשתי טיסות בשבוע החל מחודש מרץ. בסך הכל הוסיפה 13 תדירויות נוספות לעומת חורף 2004


00:00 ,23.01.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

אל על מכפילה את היצע הטיסות לבייג'ין לשתי טיסות בשבוע החל מחודש מרץ. בסך הכל הוסיפה 13 תדירויות נוספות לעומת חורף 2004
 
יואב לוי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים ציין היום כי " לאור דרישת הלקוחות והעלייה בביקושים לטיסות ישירות לבייג'ין – בעיקר מצד הנוסעים העסקיים, מתגברת אל על את הקו ומוסיפה החל מחודש מרץ טיסה שבועית נוספת".
 
הטיסות יופעלו במטוס 767 במוצאי שבת וביום רביעי מתל אביב לבייג'ין. רק לאחרונה שודרגו מושבי העסקים בכל מטוסי ה-767 בהשקעה כוללת של 3.8 מיליון דולר.
 
יואב לוי הוסיף: "אנו צופים כי המגעים עם הרשויות המוסמכות הסיניות יאפשרו לישראל להשיג הכרה כיעד מאושר לתיירות קבוצתית ותאפשר לסוכנויות נסיעות סיניות להציע חבילות תיור לישראל".
 
תוספת הטיסה לסין מצטרפת להרחבה משמעותית של יעדי הטיסה של אל על לצד הוספת תדירויות ליעדים המבוקשים על נוסעים עסקיים בשנה האחרונה. בין היתר הוסיפה אל על טיסה שבועית שלישית להונג קונג, טיסה יומית שנייה למוסקבה ובמהלך חודש מרץ צפויה להוציא לראשונה טיסה ישירה למיאמי. לאחרונה אף החלה אל על בהפעלת טיסה יומית לפורט לודרדייל שבפלורידה באמצעות הסכם קוד שייר עם חברת דלתא איירליינס. בנוסף, תגברה אל על בעונת החורף את היעדים לניו יורק, מדריד, פאריז, מוסקבה וברלין ובסך הכל הוסיפה 13 תדירויות נוספות לעומת חורף 2004.
 
לקראת האביב תתגבר אל על גם יעדים נוספים באירופה. בין היתר יתווספו במהלך חודש מרץ 2006 טיסות ללונדון, ברלין, מדריד, צ'ילאנו, אמסטרדם, וינה ובודפשט. בסך הכל יתווספו 17 תדירויות ליעדי אל על בהשוואה לעונת האביב אשתקד. עפ"י רישומים רשמיים כ- 10,000 תיירים ואנשי עסקים ישראלים מבקרים בסין מידי שנה.