חברת אל על מרחיבה את קווי שינוע המטענים למזרח הרחוק

בעקבות מגמת צמיחת הפעילות בשינוע מטענים ליעדים במזרח הרחוק, החליטה חברת אל על להוסיף שני קווי מטען חדשים, הראשון בין ישראל לבנגקוק והשני בין שנחאי לבומביי. כמו כן, הוסיפה אל על טיסת מטענים שבועית אחת לשנחאי, בנוסף לטיסה השבועית אותה החלה להפעיל בסוף פברוא


00:00 ,06.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
דני שפירא, ראש אגף מטענים בחברת אל על, הודיע היום על שני קווי מטען חדשים במזרח הרחוק, והוספת טיסת מטענים שבועית לשנחאי

בעקבות מגמת צמיחת הפעילות בשינוע מטענים ליעדים במזרח הרחוק, החליטה חברת אל על להוסיף שני קווי מטען חדשים, הראשון בין ישראל לבנגקוק והשני בין שנחאי לבומביי. כמו כן, הוסיפה אל על טיסת מטענים שבועית אחת לשנחאי, בנוסף לטיסה השבועית אותה החלה להפעיל בסוף פברואר.

אל על מפעילה כיום למזרח הרחוק כ-5 טיסות שבועיות בתחום המטענים, 3טיסות שבועיות להונג קונג, 1 לסאול, 2 לשנחאי, 3 לבומביי, 1 לקולומבו ו-2 לאלמאמטי (קזחסטן). במהלך החודשים הקרובים מתעדת אל על להפעיל טיסה שניה לסיאול וכמו כן נבדקת האפשרות הכלכלית לטוס ליפאן.

יש לציין שלחברת אל על הייתה עליה בהכנסות מהטסות מטענים, בשיעור של 18.1% ברבעון הראשון של 2003 לעומת קודמו בשנה שעברה, עלייה שרובה נובעת מהגידול בשינוע מטענים למזרח הרחוק.

דני שפירא, ראש אגף מטענים בחברת אל על, אמר היום כי הנהלת אל על זיהתה את הפוטנציאל הטמון במזרח הרחוק וכי היעדים הם מוקדי רווח חשובים עבור החברה. שפירא ציין כי למרות מחלת הסארס, פעילות המטענים במזרח הרחוק פעלה במתכונת רגילה.