חברת אל על מציינת 10 שנות פעילות בקו ישראל-תיאלנד

עמוס שפירא מנכ"ל חברת התעופה אל על ציין היום בכנס סוכני נסיעות ונציגויות בתאילנד 10 שנות פעילות ברוכה בקו ישראל- בנקוק. "חברת אל על זיהתה את הפוטנציאל הגלום במזרח הרחוק בתחום המטענים וממשיכה בפיתוח שווקים חדשים והתפרסות גלובלית באזור" ,אמר


00:00 ,14.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
עמוס שפירא מנכ"ל חברת התעופה אל על ציין היום בכנס סוכני נסיעות ונציגויות בתאילנד 10 שנות פעילות ברוכה בקו ישראל- בנקוק. "חברת אל על זיהתה את הפוטנציאל הגלום במזרח הרחוק בתחום המטענים וממשיכה בפיתוח שווקים חדשים והתפרסות גלובלית באזור" ,אמר.

חברת התעופה הלאומית אל על החלה בשנת 1993 את פעילותה לתאילנד במטוסי 767 בקיבולת של 200 נוסעים 3 פעמים בשבוע. גם אז חברת התעופה הלאומית אל על הייתה היחידה שטסה בקו זה בטיסות ישירות.

כיום , התדירויות עומדות על 5 טיסות שבועיות במטוסים ארוכי טווח בקיבולת של כ-270 נוסעים. תצורת מטוסי ה- 777 בתצורת פלטינום – מחלקת העסקים המשופרת, הנותנת מענה לאנשי העסקים הרבים המגיעים מישראל לתאילנד.

אנו רואים חשיבות גדולה מאוד לתחנה בתאילנד, הדגיש שפירא, מכאן, כמו מהונג קונג, ממשיכים רבים מהנוסעים בטיסות המשך עם חברות תעופה מקומיות אשר חתומות בהסכמי קוד-שייר עם אל על ליעדים רבים נוספים במזרח הרחוק בניהם: אוסטרליה, סינגפור, קוריאה ולשאר היעדים במזרח הרחוק.

יש לציין, אמר שפירא כי חברת אל על זיהתה את הפוטנציאל הגלום במזרח הרחוק בתחום המטענים וממשיכה בפיתוח שווקים חדשים והתפרסות גלובלית באזור. פעילות המטען למזרח הרחוק החלה רק לפני שנה וחצי וכבר אנו עומדים במגמת צמיחתה של מאות אחוזים. כיום מפעילה החברה 5 טיסות מטען שבועיות ל- 7 יעדים מרכזים במזרח הרחוק : הונג קונג , סאול, שנחאי, בומבי, סרילנקה קזחסטן ,בנקוק. בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב פעילות זו בשנת 2004.

עמוס שפירא הזכיר לנוכחים כי בשנת 2002 זכתה חברת אל על בפרס ידידי תאילנד, אשר הוענק ע"י ראש רשות התיירות התאילנדית, הגברת ג'וטמאס סריוואן, כאות לפעילויות שיזמה החברה לקידום ועידוד התיירות היוצאת לתאילנד וכן על גידול במספר התיירים מישראל לתאילנד אשר עמד בשנה זו בכ- 30% .