חברת אל על מוסיפה טיסה יומית שנייה לציריך

חברת אל על מרחיבה את פעילות מטוסי החברה לציריך שבשוויץ, ומוסיפה טיסה יומית שנייה אחה"צ לציריך ובערב מציריך לתל אביב, כך הודיע היום יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה


00:00 ,23.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מתאריך 26/10 תפעיל אל על טיסה נוספת לטובת הנוסע העסקי ולשיפור יכולת התחרות ביעדי ההמשך

חברת אל על מרחיבה את פעילות מטוסי החברה לציריך שבשוויץ, ומוסיפה טיסה יומית שנייה אחה"צ לציריך ובערב מציריך לתל אביב, כך הודיע היום יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברה.

לוי ציין כי טיסת אל על הנוספת משרתת מספר מטרות. הראשונה, שיפור השירות לנוסע העסקי, אשר מהווה יעד אסטרטגי חשוב לחברה. הוספת הטיסה השניה מאפשרת לאיש העסקים לצאת את ישראל על טיסת אל על בבוקר ולחזור בלילה בסוף יום עבודה על טיסת אל על חזרה לישראל . יעד אסטרטגי חשוב נוסף , הוא שיפור מהותי ביכולתה של אל על להטיס את נוסעיה ליעדי המשך תוך שימוש בהסכמים ובקודשייר עם חברת סוויס.

טיסת אל על השניה לציריך, הוסיף ואמר לוי, מאפשרת שעות נוחות יותר של חזרה לישראל תוך שימוש במטוסי אל על מציריך המהווה מוקד לפיזור ולאיסוף נוסעים מיעדי המשך רבים מאירופה. היכולת לשרת את המגזר העסקי , כמו גם לפעול באופן רחב יותר ביעדי המשך בשיתוף חברת סוויס מקדם מאוד את יכולת התחרות של אל על , ברמת השירות , הזמינות והתדירות אשר מציעה אל על לנוסע הישראלי.

"ציריך מהווה צומת משמעותי בפיזור לאירופה ותוספת הטיסה השניה ושיתוף הפעולה עם חברת סוויס מאפשר גמישות גבוהה יותר ללקוחות, הגעה ליעדים שונים במרכז אירופה בשעה מוקדמת יותר, למשל לליסבון, ניס, מינכן, ג'נבה, לוקסמבורג, מנצ'סטר ועוד, ותחרותיות איתנה מול החברות האירופאיות", סיכם.

חברת אל על מכרה כרטיסים על שלוש טיסות יומיות לציריך, כאשר שתיים מהן היו על מטוסי סוויס בהסכם קודשייר ואחת במטוס אל על. כאמור, מתאריך 26/10 תפעיל אל על טיסה נוספת ובכך תפעיל החברה 2 טיסות יומיות לציריך, ותמכור כרטיסי אל על בטיסה נוספת על מטוסי סוויס בזכות הקודשייר. מציריך לתל אביב לקוחות אל על יוכלו ליהנות מלוח זמנים גמיש של 4 טיסות בשעות שונות במהלך היום, כאשר הטיסה החדשה של אל על תצא בשעה 21:30 מציריך לתל אביב.


לחברת אל על הכנסות שנתיות בהיקף של כ- 1.1 מיליארד דולר והיא מטיסה בשנה למעלה מ- 1.3 מיליון נוסעים. החברה טסה ללמעלה מ- 40 יעדים ישירים בעולם ולעשרות יעדים נוספים באמצעות הסכמי שיתופי פעולה עם חברות אחרות והיא מפעילה 31 מטוסים. אל על הנה החברה המובילה בשוק המטענים בישראל. החברה פעילה בשוק טיסות השכר באמצעות החברה בת סאן – דור.