חברת אל על וחברת הביטוח AIG הודיעו היום על שיתוף פעולה בין שתי החברות

חברי מועדוני הלקוחות של אל על יוכלו לצבור נקודות על תשלומים בביטוחים שמציעה חברת AIG ויקבלו הנחות והטבות ברכישת ביטוחים


00:00 ,04.01.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברי מועדוני הלקוחות של אל על יוכלו לצבור נקודות על תשלומים בביטוחים שמציעה חברת AIG ויקבלו הנחות והטבות ברכישת ביטוחים

יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים באל על אמר כי, שיתוף הפעולה הראשון מסוגו עם חברת ביטוח כמו AIG מציע הטבות, קשר ישיר לצורכיהם של חברי המועדונים והרחבת קהל לקוחות המועדונים.

חברת אל על חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת AIG, על כך הודיע היום סמנכ"ל למסחר וקשרים בינלאומיים יואב לוי, לדבריו,"שיתוף הפעולה הייחודי והראשון מסוגו עם חברת AIG מצטרף לשורה של פעילויות ושיתופי פעולה עם חברות מובילות בישראל ובחו"ל על מנת להציע ערך מוסף אטרקטיבי לחברי מועדוני הלקוחות של אל על ולהציע להם אפשרויות נוספות לצבירת כוכבים וקבלת הטבות בעלות קשר ישיר לצורכי הנוסע, כמו ביטוח נסיעות לחו"ל בעלות מוזלת. "שיתוף פעולה זה", אמר לוי, "ממשיך ומחזק את מועדוני הלקוחות של אל על כמועדונים הטובים ביותר לנוסע הישראלי ומאפשר הרחבת קהל חברי המועדונים".

במסגרת שיתוף הפעולה חברי מועדוני אל על יוכלו לצבור נקודות על כל תשלום שישלמו במסגרת הפרמיה השנתית על ביטוחים שמציעה AIG וביניהם ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח לגיל הזהב וביטוח נסיעות פרטי לחו"ל. כל 6$ בתשלומי הפרמייה יזכו את חברי המועדונים בנקודה אחת.

בנוסף ייהנו חברי המועדון מהטבות נוספות: כיסוי ביטוחי של 5,000 ₪ בשלושת החודשים הראשונים ללא עלות נוספת ברכישת ביטח תאונות אישיות. כמו כן, ברכישת ביטוח משכנתא יהיו חברי מועדוני הלקוחות של אל על פטורים מתשלום דמי ביטוח לחודשים הראשונים.

במסגרת שיתוף הפעולה תציע אל על ללקוחות AIG הצטרפות חינם למועדון הלקוחות של אל על ומבצעי שדרוג מיוחדים שהותאמו עבורם.

אל על ו- AIG יפיצו דיוור ייעודי לחברי מועדוני לקוחות אל על וללקוחות AIG בדבר שיתוף הפעולה וההטבות החדשות.

חברי מועדוני הלקוחות של אל על נהנים משיתופי פעולה נוספים ורבים המאפשרים להם לצבור נקודות באמצעות חברות מובילות בארץ ובעולם כדוגמת מלונות, חברות השכרת רכב, כרטיסי אשראי , כרטיסי חיוג בינלאומי ומגוון חברות נוספות.