חברת "אל על" בשיתוף פעולה עם מאפיית "ילדודס": תגיש לנוסעיה עוגיות שייאפו על ידי הילדים

שיתוף פעולה חדש וייחודי נחתם בימים אלה בין חברת "אל על" לבין מאפיית הילדים "ילדודס", הפועלת ומופעלת כולה על ידי ילדים בסיכון. חברת "אל על" החליטה לצרף את מאפיית הילדים אל שורת ספקי המזון המובילים לנוסעי מחלקות היוקרה


00:00 ,21.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
שיתוף פעולה חדש וייחודי נחתם בימים אלה בין חברת "אל על" לבין מאפיית הילדים "ילדודס", הפועלת ומופעלת כולה על ידי ילדים בסיכון. חברת "אל על" החליטה לצרף את מאפיית הילדים אל שורת ספקי המזון המובילים לנוסעי מחלקות היוקרה (מחלקת עסקים והמחלקה הראשונה).
 
בשלב הראשון נחתם הסכם על רכישת עוגיות שקדים ועוגיות גרנולה וחלוקתן בקווים לאירופה הלוך וחזור. העוגיות יינתנו בנוסף לארוחות המוצעות במהלך הטיסה ולא באות על חשבונן של מנות אחרות.

איתמר ברטוב, סמנכ"ל השירות ב"אל על" ציין כי "בשלב הראשון נחתם הסכם לשלושה חודשים עם אופציה להארכת החוזה לשנה נוספת ואף מעבר לכך. מבחינת "אל על" זהו שילוב מנצח של מוצר איכותי יחד עם תרומה לקהילה". העוגיות יחולקו במחלקות היוקרה בכל הקווים מישראל לאירופה וחזרה מאירופה לישראל."

לדברי איתמר ברטוב, שיתוף פעולה זה הוא חלק מהקו המתמשך בו נוקטת החברה בשנים האחרונות במסגרתו היא משלבת בין שירות איכותי העומד בקריטריונים בינלאומיים לקהל לקוחותיה, לבין תרומה לקהילה. ברטוב ציין כי החברה משתפת פעולה באופן שוטף עם ארגונים כמו "לתת", "אלו"ט" וכפר הנוער "ניצנים" של המועצה לילד החוסה.

מאפיית "ילדודס" מופעלת על ידי ילדים בסיכון אשר הוצאו מבתיהם למוסדות חיצוניים בכל הארץ. כחלק מהמאמצים להקנות לילדים אלה חוויות של אושר, גדילה ובגרות, הוחלט על הקמת המאפייה אשר תופעל אך ורק על ידי הילדים. "ילדודס" מתמחה במאפים ייחודיים תוך שיתוף עם אופה מומחה משוויץ. המאפייה הוקמה ופועלת כחלק מגישה חינוכית הבאה ללמד את הילדים להרוויח את לחמם בכוחות עצמם כך שבבגרותם ישתלבו בחברה לא כנתמכים אלא כאנשים תורמים ומועילים.