חברת אל על במו"מ מתקדם לייבוא דלק סילוני

בהתאם למו"מ המתנהל בימים אלו, מתכננת חברת אל על לייבא מחברות בחו"ל, בדרך הים, חלק מהרכש המקומי, ומיכלית דס"ל ראשונה צפויה להגיע כבר בשבועות הקרובים לאחד מנמלי הארץ. היקף רכישות הדלק הסילוני של חברת אל על בארץ הוא כ- 50% מכלל רכישותיה


00:00 ,28.10.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
בהתאם למו"מ המתנהל בימים אלו, מתכננת חברת אל על לייבא מחברות בחו"ל, בדרך הים, חלק מהרכש המקומי, ומיכלית דס"ל ראשונה צפויה להגיע כבר בשבועות הקרובים לאחד מנמלי הארץ ; היקף רכישות הדלק הסילוני של חברת אל על בארץ הוא כ- 50% מכלל
 
לראשונה נוקטת חברת אל על בצעדים לייבוא מחו"ל של דלק סילוני למטוסים (דס"ל) במטרה לגוון את מקורות אספקת הדלק, להגביר את התחרותיות בתחום, לצמצם את התלות בספקים ולהביא להורדת עלויות.

מחברת אל על נמסר כי היקף רכישות הדלק הסילוני של חברת אל על בארץ הוא כ- 50% מכלל רכישותיה. עד כה רכשה אל על את מלוא צרכיה המקומיים מחברות בארץ אשר זכו במכרז בו משתתפות בין שתים לשלוש חברות.

בהתאם למו"מ המתנהל בימים אלו, מתכננת חברת אל על לייבא מחברות בחו"ל, בדרך הים, חלק מהרכש המקומי, ומיכלית דס"ל ראשונה צפויה להגיע כבר בשבועות הקרובים לאחד מנמלי הארץ. אל על פועלת באופן זה במטרה לגוון את מקורות אספקת הדלק, להגביר את התחרותיות בתחום, לצמצם את התלות במספר קטן של ספקים ולהביא להורדת עלויות הדס"ל המהוות מרכיב משמעותי בהוצאות החברה.

חברת אל על רוכשת כמאתיים מיליון גלון של דלק סילוני בשנה בארץ ובחו"ל והיא מצרכניות הדלק הגדולות בישראל. בחו"ל רוכשת אל על דלק מחברות מקומיות בכל אחד ואחד מיעדיה, לאחר תהליך של מכרז בין מספר רב של מתמודדים.