חברת "אל על" בחרה במשרד הפרסום קשר בראל למשרד הפרסום של החברה

משרד הפרסום קשר בראל זכה בתקציב הפרסום של חברת אל על. תקציב הפרסום של חברת אל על מוערך בכ - 4 מיליון דולר בשנה. סמנכ"ל המסחר, יואב לוי דיווח כי תהליך הבחירה היה ממושך ולווה בהתלבטות קשה בבחירה לאור הרמה הגבוהה של המצגות אשר


00:00 ,31.07.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
משרד הפרסום קשר בראל זכה בתקציב הפרסום של חברת אל על. תקציב הפרסום של חברת אל על מוערך בכ - 4 מיליון דולר בשנה. סמנכ"ל המסחר, יואב לוי דיווח כי תהליך הבחירה היה ממושך ולווה בהתלבטות קשה בבחירה לאור הרמה הגבוהה של המצגות אשר הוצגו ע"י המשרדים שהשתתפו במכרז.

כזכור, חברת אל על יצאה לפני כחודשיים במכרז לבחירת חברת פרסום עפ"י חוק חובת המכרזים. תהליך המכרז כלל שני שלבים, בשלב הראשון נבחרו 5 חברות מתוך 20 החברות המובילות בשוק. לשלב הגמר (השני) עלו 5 חברות: ראובני פרידן, קשר בראל, אדלר חומסקי וורשבסקי, שלמור אבנון עמיחי ופובליסיס אריאלי. לאחר פרישת שלמור אבנון עמיחי נותרו 4 חברות אשר התבקשו ע"י חברת אל על להגיש פרזנטציה קריאטיבית על בסיס פרוייקט שכלל את הבריף השיווקי של החברה לשנת 2003-2004 ואשר נועדה לבחון גם את יכולות העבודה המתודולוגית של המשרד.

תהליך המכרז נוהל באופן מקצועי על ידי ועדת מכרזים מיוחדת בחברת אל על בראשותו של סמנכ"ל למסחר – יואב לוי, אשר בחנה את משרדי הפרסום על בסיס חמישה קרטריונים בעלי משקלות שונים, שכללו מיומנות וניסיון בטיפול בחברת תעופה, כישורים אנליטיים – ניתוח שוק, יכולת יצירתית, תכנון מדיה, עלויות רכישה והפקה.

לאחר שקלול כל הפרמטרים לעיל, המליצה הועדה על משרד הפרסום קשר בראל להיות משרד הפרסום של החברה וללוות אותה בתהליכים שיווקיים אסטרטגיים יצירתיים וחדשניים לשנים הבאות. עבודת המכרז לוותה בבקרה מקצועית לניהול מכרז הן בהליכים ותקנות והן בהיבט החוקי.