חברת א.ד. שירותים, מקבוצת אף. סי. (פליינג קרגו), תייצג את Martinair בישראל

רוני סמוחה, מנכ"ל א.ד. שירותים: ההתחברות לרשת של Martinair הינה תוספת משמעותית לשוק הישראלי. החברה תציע מבחר יעדי מטען בארה"ב ובמקסיקו, במרכז ודרום אמריקה, באפריקה ובמזרח הרחוק ואוסטרליה


00:00 ,31.08.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת א.ד. שירותים תשמש כ- GSA עבור חברת Martinair בישראל, החל מה- 1 בספטמבר 2003.

מר רוני סמוחה, מנכ"ל א.ד. שירותים מציין כי המהלך נעשה בשיתוף עם משפחת זבידה, שהם בעלי Senior Air Freight Holland. לדבריו, מדובר בשירות שבמסגרתו המטען יועמס על הטיסה היומית של חברת אל-על מנתב"ג לאמסטרדם ומשם יתחבר לרשת העולמית של Martinair.

מר סמוחה מציין כי ההתחברות לרשת העולמית של Martinair מהווה תוספת משמעותית לשוק הישראלי. החברה תציע ללקוחות הישראלים כ- 8 יעדי מטען בארה"ב ובמקסיקו, כ- 7 יעדי מטען במרכז ודרום אמריקה, כ- 5 יעדים באפריקה וכ- 5 במזרח הרחוק ואוסטרליה. סה"כ, כ- 25 יעדי מטען מרכזיים ברחבי העולם, בחיבור עם תל אביב דרך אמסטרדם.

עוד נמסר כי מעתה, ללקוחות הישראלים יונפק שטר מטען אחיד, של Martinair, מתל אביב ליעד הסופי, וכי כל הטיפול, הכולל בין השאר ביצוע הזמנות, billing, הכנת המשלוח לטיסה ומעקב אחר המטען, יבוצע מישראל על ידי חברת א.ד. שירותים.

מר סמוחה מוסיף כי חברת Senior תוודא ותפקח מצידה, על המעבר של המטען ממטוסי אל-על שינחתו באמסטרדם אל המחסנים של Martinair ומשם, למחרת, בטיסת ההמשך ליעד הסופי.

בהודעתה של חברת א.ד. שירותים לקהל לקוחותיה נמסר: " האדונים מוריס ודוד זבידה מחברת Senior Air Fright Holland
וחברת א.ד שירותים ומחשבים בע"מ, שמחים לבשר כי החל מתאריך 1.09.2003 חברת המטענים ההולנדית – מרטין אייר תיוצג בישראל על ידי חברת א.ד שירותים "

כידוע, חברת א.ד. שירותים מקבוצת אף. סי. (פליינג קרגו) הינה GSA (כלומר, General Sales Agent) של מספר נרחב של חברות תעופה הטסות לישראל או מנקודת ביניים מחוץ לישראל. פעילות החברה כוללת ניהול הזמנות ומכירות של המטען, הכנת משלוחים להטסה, הכנת מניפסטים, טיפול בתביעות.

חברת Martinair נוסדה בשנת 1958 בהולנד, על ידי מר מרטין שרודר שהיה טייס בחיל האוויר ההולנדי. כיום החברה מעסיקה למעלה מ- 3000 עובדים ברחבי העולם ומפעילה טיסות נוסעים ומטען בכל רחבי העולם. צי המטוסים של החברה כולל 3 מטוסי בואינג 747-200, כאשר אחד מהם הוא מטוס מטען (freighter) המסוגל לשאת עד 100 טון מטען ואילו 2 האחרים משמשים להטסת נוסעים ומטען, וכן כ- 6 מטוסי MD-11 כאשר מתוכם 2 משמשים למטען בלבד (מסוגלים לשאת עד 90 טון מטען) ו- 4 למטען ונוסעים.

כידוע, חברת א.ד. שירותים מייצגת את חברות התעופה :
FedEx, Turkish Airlines, Olympic, Singapore Airlines, Balken Airtour, JAT, Croatia Airlines, Air Belavia, Air Slovakia, Adria ,Latpass , Martinair, AeroSvit ועוד.

מר אילן שחר, יו"ר פורום מטען אוויר, בירך על כניסתה של Martinair לישראל, באמצעות חברת א.ד. שירותים ואמר : " לא ירחק היום ובמידה שהמצב באזורינו ישתפר, יגיעו גם מטוסי החברה לטיסות ישירות וכן טיסות מעבר למדינות במזרח ".