חברת UPS : נפח ההובלה גדל ב- 20% במדינות המובילות באמצעות מסוף המטענים בפיליפינים

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת United Parcel Service (NYSE: UPS) ב-31 ליולי 2002, נמסר כי נפח הפעילות של החברה שעבר דרך המסוף החדש שלה בפיליפינים ה-Intra-Asia hub גדל בצורה עקבית ב-20%, במשלוחים מכל הארצות. כן נמסרו עוד ידיעות מעודדות של החברה על גידול של 17%


00:00 ,01.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת United Parcel Service (NYSE: UPS) ב-31 ליולי 2002, נמסר כי נפח הפעילות של החברה שעבר דרך המסוף החדש שלה בפיליפינים ה-Intra-Asia hub גדל בצורה עקבית ב-20%, במשלוחים מכל הארצות. כן נמסרו עוד ידיעות מעודדות של החברה על גידול של 17% נפח היצוא באסיה ו- 32% עליה בנפח היצוא שלה מסין.
 
מר Ron Wallace, נשיא UPS אומר כי הגידול המשמעותי מצביע על שביעות הרצון של הלקוחות ממכלול השרותים שמציע המסוף החדש בפיליפינים.
 
מסוף ה- Intra-Asia hub, הממוקם ב- Diosdado Macapagal International Airport, בפיליפינים, מאפשר להגביר את מהירות המשלוחים ומאפשר מגוון של פעילויות לשינוע מטענים בתוככי אסיה וממנה לעולם הרחב. המסוף נפתח בחודש אפריל השנה, בדיוק שנה לאחר ש- UPS החלה את שרות ה- Non-stop-service בין ארה"ב וסין, אשר תוצאות פעילותו מעבר לציפיות החברה, לדברי הנשיא מר Ron Wallace.
 
בהקשר לגידול הפעילות מהמסוף החדש נמסר כי UPS הוסיפה מסלול תעופה חדש מהמסוף ל-  Seoul ול - Taipei במטוס מסוג UPS B757, ולדעת החברה זה מגביר את היכולת התחרותית של הלקוחות באזור זה באפשרם להקדים את המשלוחים שלהם וכן מאפשר להם זמן רב יותר באיסוף המטענים. כן הוסיפה החברה טיסה יומית נוספת בין המסוף ו-  Tokyoו-  Osakaעם פתיחתו של מסלול חדש בשדה התעופה Narita שב- Tokyo באפריל השנה.
 
חברת UPS מוסרת עוד כי, בזכות מסוף ה- intra-Asia, היא יכולה להציע ללקוחות שידורג בשרותים בהעברת מטענים לאזורים אחרים בעולם הכוללים הפחתה ביום עסקים בשילוח מאסיה לאירופה, וכתוצאה מכך החברה הוסיפה טיסה ששית מסוג "around-the-world" המקשרת בין שני האזורים בכדי לענות על דרישת הלקוחות.
 
ה-  UPS intra-Asiaמפעיל טיסות יומיות המקשרות את מרכזי הסחר העיקריים באסיה הכוללים את :
Hong Kong, Taipei, Tokyo, Osaka, Singapore, Shanghai, Seoul.
כן הוא מקשר גם את ארה"ב דרך המסוף של החברה ב-Taipei.