חברת UPS משיקה שירותים חדשים לרגל ‏2008

השירותים החדשים כוללים משלוחים אוויריים במחירים מוזלים וכן שירות חדש המאפשר הפקת שטר מטען למשלוחי יבוא והחזרת מוצרים


00:00 ,02.01.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

השירותים החדשים כוללים משלוחים אוויריים במחירים מוזלים וכן שירות חדש המאפשר הפקת שטר מטען למשלוחי יבוא והחזרת מוצרים
 
UPS משיקה בישראל שירות חדש בשם UPS Expedited, המאפשר שילוב בין יתרונות הבלדרות לשילוח אווירי, אשר באמצעותו יוכלו לקוחות החברה ליהנות ממחירים נוחים של שילוח אווירי עבור משלוחים לא דחופים במשקלי ביניים. במסגרת שירות זה, יגיע המשלוח ליעדו לאחר שלושה או ארבעה ימים, כמו מטען רגיל, אך בשילוב רמת שירות גבוהה.
 
החל מינואר 2008, תשיק החברה גם את UPS Returns, שירות חדש המאפשר ללקוחות בארץ להפיק שטר מטען עבור משלוחים מחו"ל ואף ליידע את סניף UPS במדינת האיסוף על כך שיש לאסוף חבילה, ושליח החברה יגיע כבר עם ניירת יצוא מוכנה. היכולת להכין את שטר המטען כבר בארץ תאיץ את תהליך השילוח ותחסוך ללקוחות זמן וכסף.
 
שירות זה מתאפשר הודות לתוכנות המתקדמות הייחודיותו -UPS Internet shippingWorldship 10אשר הוטמעו כבר על ידי קרוב למיליון לקוחות ברחבי העולם. הלקוח בארץ יוכל לבחור (בהתאם למדינת היעד) את מספר ניסיונות האיסוף שירצה בהתאם לדחיפות המשלוח. במקרים מיוחדים ודחופים, ניתן יהיה אף ליזום בארץ משלוח ממדינה, אשר  ייאסף ממדינה מסוימת וישלח למדינה נוספת, שאינה ישראל.
 
בנוסף לכך, יאפשר שירות UPS Returns ללקוחות בישראל ליהנות מאפשרות נוספת, אשר במסגרתה יוכלו הלקוחות להחזיר משלוחים מספקים בחו"ל באותה הקלות בה הם נשלחו לחו"ל.
 
רונן כהן, סמנכ"ל לקוחות ב-UPS ישראל, אמר כי השירותים החדשים מרחיבים את סל המוצרים הקיים של החברה ויאפשרו ללקוחות בישראל לנהל את שרשרת האספקה העולמית שלהם ביעילות גבוהה עוד יותר מבעבר. "השדרוג הנוסף בשירות ובטכנולוגיה שלנו בא במטרה לתת את המענה הטוב ביותר לצרכים המורכבים של לקוחותינו ובכך אנחנו ממשיכים לעמוד במחויבות שלנו ליצור עבור הלקוחות את התנאים הטובים ביותר לניהול הפעילות הבינלאומית שלהם," ציין כהן.