חברת UPS משיקה שירות מולטי-מודל חדש להובלה לרחבי ארה"ב

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת UPS ב- 26 לאוגוסט באטלנטה ארה"ב, הודיעה החברה על השקת שירות חדש המספק אלטרנטיבה נוספת בהובלת מטענים בים, המיועדת ליצרנים המייצרים סחורות בברזיל ובסין ומייבאים את המוצרים לארה"ב. השירות החדש מזרז באופן דרמטי את הובלת המטען ליעד ה


00:00 ,29.08.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת UPS ב- 26 לאוגוסט באטלנטה ארה"ב, הודיעה החברה על השקת שירות חדש המספק אלטרנטיבה נוספת בהובלת מטענים בים, המיועדת ליצרנים המייצרים סחורות בברזיל ובסין ומייבאים את המוצרים לארה"ב. השירות החדש מזרז באופן דרמטי את הובלת המטען ליעד הסופי על ידי צמצום העצירות בהובלה היבשתית.
 
השירות החדש, הקרוי UPS Trade Direct Ocean, "ממיר" מטענים ממוכלים במכולות ימיות למטענים באריזות קטנות. המטענים מועברים מהנמל אל מרכז השילוח הקרוב של UPS.
 
באמצעות השירות, הלקוח נהנה מהעובדה שהמטען עובר בפחות מרכזים לוגיסטיים ומוזיל את עלויות האחסון הנדרשות. השירות גם חוסך בזמן המשלוח ומקטין את האפשרות של פגיעה או איבוד המטען. לקוחות שהחלו להשתמש בשירות מציינים כי זמן המשלוח קטן משמעותית. בעלי המטענים אף נהנים מהעבודה שהמטען מועבר מהר יותר מהמפעל אל בית הלקוח ובכך הם מחזיקים בפחות מלאי, ותזרים המזומנים משתפר.
 
שירות זה מוצע עבור מטענים שמקורם בסין ובברזיל והמיועדים למשלוח ליעדים בתוך ארה"ב. הנמלים הכלולים בשירות הם : Shanghai, Hong Kong, Yantian בסין, ונמל Novo Hamburgo בברזיל.
 
להלן השלבים השונים בשירות החדש :
  • הלקוח מעביר את הסחורה למרכז הלוגיסטי של UPS בברזיל או בסין.
  • הסחורה נארזת באריזות קטנות והן ממוכלות למכולות ימיות.
  • המכולות הימיות מועברות לנמל ומשם מועמסות על אניות. בתהליך זה ביצוע הזמנת המקום על האניה נעשה בעזרת חברת UPS Ocean Freight Service שהיא חברת NVOCC.
  • עם הגעת האניה לנמל היעד, מתבצע תהליך השחרור מהמכס.
  • הסחורות מוצאות החוצה מהמכולות הימיות ומופצות ברחבי ארה"ב תוך שימוש ברשת ההפצה היבשתית והאוורית של UPS.