חברת Schenker פתחה מרכז לוגיסטי חדש בפולין

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Schenker מטעמה, ב- 5 ליולי, מודיעה החברה כי ב- 27 ביוני 2002 נפתח מרכז לוגיסטי חדש ב- Nadarzyn שליד וורשה בפולין. המרכז הלוגיסטי החדש יהיה המוקד המרכזי בשינוע מטענים בין מערב ומזרח ויהיה חלק מהמערך הבינלאומי של Schenker, שהיא א


00:00 ,07.07.2002 מאת: מערכת פורט2פורט
 
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת Schenker מטעמה, ב- 5 ליולי, מודיעה החברה כי ב- 27 ביוני 2002 נפתח מרכז לוגיסטי חדש ב-  Nadarzyn שליד וורשה בפולין. המרכז הלוגיסטי החדש יהיה המוקד המרכזי בשינוע מטענים בין מערב ומזרח ויהיה חלק מהמערך הבינלאומי של Schenker, שהיא אחת מהחברות המובילות בפולין.
 
העבודות לפתיחת המשרד התחילו עוד ביולי 2001, והמרכז הלוגיסטי הזה תוכנן לתת שרותים לוגיסטיים מורכבים לחברות הבת של Schenker בפולין: Schenker Sp. z o.o.
ו- Spedpol Sp. z o.o.הפועלות תחת גג אחד בוורשה. ל- Spedpol עצמה יש רשת משלה של 17 מסופים, והיא מהמוביליות בתחום הלוגיסטי בפולין ומתמחה בעיקר בהפצה בינלאומית. היא מפיצה כ-20,000 משגורים ביום ו-98% מהמטענים משוגרים ע"י Spedpol בתוך 24 שעות.
 
Schenker, המתמחה בפולין בשינוע מטענים ביבשה, בים ובאויר ובכל הלוגיסטיקה הקשורה בהם, פרסמה כי שתי החברות יישמו את ביצועיהן למערכת לוגיסטית אחת שתשרת את התעשייה והמסחר בפולין ושישולבו ברשת הבינלאומית של Schenker.
 
המרכז הלוגיסטי החדש משתרע על פני שטח של 170 אלף מ"ר, ו- 12 אלף מ"ר של טרמינלים המצויידים ב- 118 רציפי העמסה. המרכז הלוגיסטי מכיל את הטרמינלים המקומיים של חברת Spedpol למטען כללי בנוסף לטרמינלים הבינ"ל של Schenker.
חברת Schenker מיוצגת בישראל על ידי חברת השילוח אוריין.