חברת DHL יוצאת בקמפיין "אל תהיה כבד"

החברה משיקה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר למשלוחי אקספרס בינלאומיים במשקלים כבדים


00:00 ,09.11.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה משיקה קמפיין אינטרנט ודיוור ישיר למשלוחי אקספרס בינלאומיים במשקלים כבדים
 
חברת משלוחי האקספרס DHL יוצאת בימים אלו בקמפיין חדש תחת הסלוגן - "אל תהיה כבד - מהיום לוקחים הכל בקלות". קמפיין האינטרנט מושק לקידום שירות משלוחי אקספרס ומשלוחים במשקלים כבדים שמציעה החברה.
 
הקמפיין מציג מתאבק סומו במשקל כבד הנראה נחוש לתפוס חבילה הנוחתת עליו מהשמים. זאת, להמחשת המסר כי כיום זה פשוט וקל לשלוח לכל יעד בעולם גם משלוחים במשקל כבד. המיני סייט מציג מערך שיפורים ויתרונות נוספים שמשיקה DHL במשלוחי האקספרס, המאפשרים שליחת משלוחים במשקלים כבדים, מ-20 ק"ג ועד 2 טון, בדרך קלה, נוחה ובמחיר אטרקטיבי.
 
"השקת הקמפיין היא צעד שממשיך את מדיניות DHL לשיפור והטבת השירות עבור הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים במגזר העסקי, שלהם צורך במשלוחים בינלאומיים באופן קבוע, גם במשקלים כבדים", מסר ד"ר ישראל שור, סמנכ"ל שיווק DHL אקספרס. "הקמפיין נועד בראש ובראשונה להמחיש את העובדה שמשלוח משלוחים כבדים לחו"ל, באמצעות פתרונות אקספרס מדלת לדלת של DHL, מהיר, נוח ובמיוחד משתלם יותר מכל פתרון שילוח בינלאומי אחר".