חברת ASM משיקה שירות חדש לאריזה והטסת חומרים מסוכנים

חברת ASM, המספקת פתרונות אריזה ושינוע בארץ ובעולם, חברה לחברת CAREPACK, יצרנית אריזות לחומרים מסוכנים, כדי לספק מענה לדרישה של אריזה מיוחדת הנדרשת להטסת חומרים מסוכנים. זו הפעם הראשונה בישראל בה ניתן מענה לאריזות חומרים מסוכנים לשילוח בטיסה


00:00 ,11.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מדובר בשירות ראשון מסוגו, שכן עד כה נאסרה הטסת חומרים מסוכנים בדרך אווירית ללא תנאים מתאימים

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי חברת ASM, המספקת פתרונות אריזה ושינוע בארץ ובעולם, חברה לחברת CAREPACK, יצרנית אריזות לחומרים מסוכנים, כדי לספק מענה לדרישה של אריזה מיוחדת הנדרשת להטסת חומרים מסוכנים. זו הפעם הראשונה בישראל בה ניתן מענה לאריזות חומרים מסוכנים לשילוח בטיסה.

עירן תמיר, מנהל מכירות חברת ASM, מסר כי תחום אריזת חומרים מסוכנים להטסה הוא תחום הדורש התמחות מקצועית, ידע וניסיון מצטבר, ונותן מענה למגוון רחב של צרכים כמו הצורך להוביל חומר דליק הדורש אריזה פנימית עמידה בפני חומציות, אריזה חיצונית המגנה מפני נזילה, מארז שומר קור המאפשר הובלת דגימת דם נגועה בטמפרטורה של 30- מעלות, אריזות לאבקות, למוצקים רעילים ועוד.

תמיר עוד ציין כי מועצה מקצועית מטעם האו"ם ( UN Coe) היא הגוף הקובע מהם ההגדרות של היות חומר "חומר מסוכן" ומהם התנאים המחמירים הנדרשים לאריזת חומר מסוכן, על מנת שאפשר יהיה להוביל אותו בהטסה. כל התנאים מופיעים במדריך מיוחד אותו מוציא מדי שנה האיגוד הבינלאומי להובלה בהטסה (IATA), בו רשומה ASM כספק אריזות בישראל.

Carepack שמשרדיה הראשיים נמצאים בהולנד, מהווה אחת מהחברות המובילות באירופה לייצור ושיווק של אריזות לחומרים מסוכנים מכל הסוגים.

אודות ASM
מאז היווסדה לפני עשור, הפכה חברת A.S.M. לאחת החברות המובילות בישראל במתן פתרונות אריזה ושינוע. החברה מספקת שירותי אריזה ושינוע בארץ ולכל יעד בעולם, תוך טיפול מקצועי במטען מנקודת המוצא ועד הגעתו ליעדו. תחומי ההתמחות של החברה : תכנון וביצוע אריזות למגוון רחב של תחומים, מתן שירותי אריזה כוללים, העברת מפעלים, פסי ייצור ומשרדים בארץ ובעולם, אריזה ושילוח של תערוכות מקצועיות, חפצי אומנות וחפצים אישיים