תל אביב-ברצלונה ב-119 אירו בשיא העונה

החל מחודש יולי תגדיל חברת הטיסות המוזלות הספרדית/קטלונית ולינג לשש את מספר הטיסות השבועיות מנתב"ג


12:47 ,29.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת הטיסות המוזלות הספרדית ולינג (Vueling) הודיעה כי תגדיל בעתיד את פעילותה בישראל.

 

בשלב הראשון, תגדיל החברה הקטלונית את כמות טיסותיה מישראל לברצלונה לטיסה יומית החל מחודש יולי הקרוב.

 

משר התיירות הקטלוני/ספרדי ערך אתמול (ב') מפגש מיוחד לאנשי תיירות ישראלים, במסגרתו הגיעו 24 מנהלים בכירים מענף התיירות הקטלוני, כולל מנהלי משרדי התיירות, לשכות תיירות (ברצלונה, קוסטה ברווה, גירונה, ליידה ועוד), רשתות בתי מלון וסיטונאי תיירות.

 

במפגש הודיע חברת  "ולינג" (VUELING) על בכוונתה להגדיל את פעילותה בישראל, כשבשלב הראשון תפעיל החברה שש טיסות שבועיות במחירים אטרקטיביים, של החל מ-119 אירו לכיוון בשיא העונה, כשבמהלך השנה המחירים יהיו נמוכים יותר.

 

הקו תל אביב-ברצלונה יפעל במטוסי איירבוס A321. מברצלונה יכול הנוסע הישראלי להמשיך ל-125 יעדי המשך ברחבי העולם.

 

במפגש אמר מנהל מכירות הבינלאומי של ולינג חסוס בלאנקו: "ולינג רואה פוטנציאל רב בשוק הישראלי ויחד עם משרד התיירות הקטלני החלטנו להגדיל את פעילותנו. החברה רשמה גידול של 35% במספר הנוסעים הישראלים ב-2013 בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2012, ואנו בטוחים שהמספר יגדל משמעותית.

 

"ניתן לראות שמרבית הנוסעים הישראלים טסים איתנו לברצלונה, אך גם ליעדים אחרים בספרד, פורטוגל ומרוקו, אליהם מקיימת החברה טיסות המשך נוחות ביותר". 

 

ולינג היא חלק מקבוצת IAG, הכוללת את חברות התעופה בריטיש איירווייס, איבריה ואיבריה אקספרס, דבר מאפשר לקיים טיסות קוד משותף. צי המטוסים של החברה מונה 91 מטוסים. החברה מוכרת ישירות דרך אתר האינטרנט, אך גם באמצעות סוכני הנסיעות.

 

השנה מצפים בקטלוניה לגידול של כ-25% בכמות התיירים הישראלים, שיגיעו לכ-350 אלף מבקרים. בעקבות כך הקים משרד התיירות לפני כשנה מחלקה המטפלת בישראל והחליט לפעול ולעודד באופן פעיל ביקור ישראלים בחבל, ואף ליזום שיתוף פעולה הדוק עם סיטונאי התיירות הישראלים וחברות התעופה.

 

מנהל משרד התיירות של קטלוניה פטריק טורנט: "אנו מבינים שיש בשוק הישראלי פוטנציאל גדול וחשוב לנו להיות כאן. אין לי ספק שהגדלת מספר הטיסות תתרום לגידול נוסף בתיירות שלנו. קטלוניה היא בפירוש לא רק ברצלונה; החבל מציע כל כך הרבה מקומות אטרקטיביים, מגוונים ויפים לטיול לכל הגילאים, כמו הרי הפירנאים, ליידה, גירונה עם ההיסטוריה והשורשים היהודים המפוארים, קוסטה בראווה, פארקים ירוקים, טיולי ג'יפים, גסטרונומיה מהטובות בעולם ועוד".