תאת טכנולוגיות חתמה על הסכם אחזקה עם אוסטריאן איירליינס

ספקית השירותים לתעשיית התעופה תיתן שירות תחזוקה למנועי העזר (APU) של צי המטוסים מדגם בואינג 767 של חברת התעופה האוסטרית, בהיקף של כ-5.5 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים


00:00 ,03.02.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

תאת טכנולוגיות מקבוצת קמן, ספקית של מוצרים ושירותים לתעשיית התעופה ולשוק הביטחוני, מדווחת היום כי חברת הבת פידמונט חתמה על הסכם עם חברת התעופה האוסטרית אוסטריאן אירליינס (Austrian Airlines), במסגרתו תספק שירותי תחזוקה למנועי העזר (APU) של צי המטוסים מדגם בואינג 767 של חברת התעופה האוסטרית. ההסכם בהיקף של כ-5.5 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים.

בחברה מציינים כי, היחסים העסקיים בין שתי החברות החלו לפני ארבע שנים, במסגרתם מספקת פידמונט לחברת התעופה האוסטרית שירותי תחזוקה למנועי עזר ורכיבים מגוונים.

עוד ציינו כי, ההסכם האמור עם חברת התעופה האוסטרית הינו נדבך חשוב באסטרטגיית החברה להרחיב את שירותי התחזוקה למנועי APU ממודלים מתקדמים מחד, ואת הפעילות הישירה מול חברות תעופה מאידך.

בורקרד וויגר, סגן נשיא אוסטריאן איירליינס, מסר: "לחברת פידמונט ידע ומומחיות נרחבת בתחזוקה של מנועי ה-APU והיא הוכיחה כי היא שותף אמין, מקצועי ומחויב המציע פתרונות יעילים לצרכינו".

שמואל פלדל, נשיא ומנכ"ל תאת אמר כי : "אנו שבעי רצון ממערכת היחסים היציבה בין חברת התעופה אוסטריאן איירליינס ופידמונט, ועל ההסכם הנוסף עימה. במהלך ארבע שנים האחרונות הענקנו שירות אמין, מוצלח ואיכותי ללקוח, וההסכם הנוכחי עם החברה הינו נדבך חשוב באסטרטגיית החברה להרחיב את שירותי התחזוקה ל-APU מדגמים מתקדמים מחד, ואת הפעילות הישירה מול חברות תעופה מאידך".