שרת התחבורה מיכאלי: נדרש פיצוי מיידי לחברות התעופה והתיירות

שרת התחבורה התבטאה בעקבות ההגבלות שהוטלו על נתב״ג ועל ההשלכות הצפויות בשל כך עבור חברות התעופה והתיירות. מיכאלי: ״כשרה הממונה על התעופה הישראלית, לא אסכים להפקרת חברות התעופה שלנו. חייב להימצא פתרון לסיוע להן לאלתר״


12:38 ,14.12.2021 מאת: מערכת פורט2פורט

יו״ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי, התבטאה בישיבת סיעת מפלגת העבודה על הצורך בסיוע ופיצוי מיידי לענפים שנפגעים מתקנות הקורונה.

 

לדבריה, ״ממשלת ישראל לא יכולה להפקיר את חברות התעופה והתיירות. כל מי שנפגע מהחלטות הממשלה חייב לקבל פיצוי מיידי - זאת לא אפשרות זאת החובה. הממשלה חייבת לספק מענה אמיתי ומהיר. אני אומרת כאן את אותם דברים שאני אומרת בחדרים סגורים״.

 

מיכאלי הוסיפה וציינה כי ״הממשלה הזאת מקפידה לשמור על המדינה והמשק פתוחים, על שגרת חיים עם הקורונה. אבל בשביל לשמור על הבריאות שלנו אין מנוס מהגבלות מסוימות. וככל שתקנות פוגעות בענפים מסויימים כחלק מהמאמץ להילחם בנגיף, זה לגיטימי, אבל זה חייב להיעשות במקביל למתן סיוע מתאים באופן מיידי.

 

על זה התווכחתי עם האוצר בדיון, ועל זה אמשיך להיאבק כמו שנאבקתי עד היום. ענף התעופה ספג וסופג פגיעה קשה במיוחד. כשרה הממונה על התעופה הישראלית, לא אסכים להפקרת חברות התעופה שלנו. חייב להימצא פתרון לסיוע להן לאלתר״.