לופטהנזה קרגו מציעה שירות מעקב אלקטרוני חדש אחר מטען.
אפליקציית שירות Lufthansa Cargo eServices פועלת בטלפונים חכמים ובטאבלטים, והיא מציעה שירות מעקב מקיף אחר המטען, כמו גם אפשרויות למשוב ישיר עבור הלקוחות.
עם הפעלת האפליקציה יקבל הלקוח מידע ישיר אודות המשלוח, כמו גם מידע בנוגע לכל ההזמנות שבוצעו.
מסר מנהל תוכנית eCargo בלופטהנזה בוריס הסקי: "לאחר הפעלת ePortal האלקטרוני החדש בקיץ, התחלת שירות המעקב החדש היא צעד נוסף לקראת הפיכת תהליך שינוע המטען לאלקטרוני".
ניתן להוריד את השירות החדש בחינם מגוגל פליי, ווינדוס פון ואפ סטור של אפל, כמו גם באתר של לופטהנזה קרגו.