שירות חדש של קאל: CAL Engines

שירות הובלת המנועים, בדגש על מנועי מטוסים, הוא השביעי בפורטפוליו העסקי של חברת התעופה, וגם הוא מכוון לשינוע מטענים לא סטנדרטיים


10:30 ,25.06.2015 מאת: מערכת פורט2פורט

לאחר שינוע מוצלח של מאות מנועים בכל שנה, הודיעה חברת התעופה קאל על השקת "CAL Engines", שירות הממוקד בשינוע מנועים מסוגים שונים בדגש על מנועי מטוסים.

 

מאחורי השירות עומדות שנות ניסיון ארוכות של קאל בשינוע כל סוגי וגדלי מנועי המטוסים מסביב לעולם.

 

מנועי המטוסים ישונעו במטוסי המטען מסוג בואינג 747-400 F/ERF של קאל, היכולים לאכלס גם את המנועים הגדולים ביותר. קאל תספק עם השירות דרך ישירה ובטוחה לשינוע המטען, כולל איסוף על הקרקע והובלה יבשתית, טיפול ואיחסון במידת הצורך, כמו גם הובלה אווירית ומסירה יבשתית עד לכתובת הסופית.

 

מנכ"ל קאל איל זגגי: "כחברת תעופה, אנו מודעים ורגישים במיוחד לחשיבות ולדרישות המיוחדות של שינוע מנועים, שכן לנו עצמנו יש צורך בהטסת מנועים עבור המטוסים שלנו מדי פעם. לאורך השנים האחרונות, העסקים שלנו בסגמנט המנועים צמחו בממוצע שנתי של 25%, במקרים רבים עבור לקוחות חוזרים. זו עדות נאמנה לשירות המיטבי שלנו. שירות CAL Engines הוא השביעי בפורטפוליו העסקי שלנו, אשר מתמקד במטען לא סטנדרטי, כשכל השירותים עומדים מאחורי הסלוגן שלנו: Challenge Accepted..

 

"כל הפעולות של קאל מכוונות במטרה לספק שירותים למטענים לא סטנדרטיים, כולל משלוחים מיוחדים של חיות, מטענים מסוכנים, מוצרי פארמה ומוצרים מתכלים אחרים, חפצי אמנות, מטענים בעלי ערך ומטענים בעלי גודל או משקל לא שגרתי".

 

יצוין כי השקת שירות CAL Engines מגיעה חודש לאחר השקת שירות CAL VAL – שירות הובלת חפצי אמנות בעלי ערך רב.