רבעון ראשון מצוין לאיתיחאד איירווייס: רווח נקי של 143 מיליון דולר

ההכנסות הכוללות עמדו על 1.56 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2024 לעומת 1.29 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של 269 מיליון דולר. חברת התעופה, שהיא אחת הבודדות שהמשיכה לפעול גם בזמן המלחמה, חזרה להפעיל טיסה יומית אחת בקו ת״א - דובאי החל מ-1 במאי


13:27 ,12.05.2024 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה איתיחאד איירווייס, המבוססת באיחוד האמירויות, פרסמה תוצאות מרשימות לרבעון הראשון של 2024, המצביעות על התחלה חזקה לשנת הכספים הנוכחית. החברה רשמה רווח נקי לאחר מס של 143 מיליון דולר, שיפור משמעותי לעומת הרבעון המקביל אשתקד.


הנתונים החיוביים משקפים צמיחה משמעותית בפעילות החברה. סך המחזור עמד על 1.56 מיליארד דולר, עלייה של 21% לעומת 1.29 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2023. מספר הנוסעים גדל ב-41% ל-4.2 מיליון, ונתון תפוסת הנוסעים הממוצע (Passengers Load Factor) נותר גבוה, ועמד על 86%.

 

הצמיחה מיוחסת בין השאר להרחבת רשת הקווים של החברה ולעלייה בביקוש לטיסות לאבו דאבי וממנה. איתיחאד איירווייס הודיעה לאחרונה על הגדלת תדירויות הטיסה בקו אבו דאבי - תל אביב, וחזרה להפעיל טיסה יומית החל מ-1 במאי.

 

מנכ"ל החברה, אנטונואלדו נבס, הביע שביעות רצון מהתוצאות ואמר: "אנו שמחים לדווח על התחלה חזקה של שנת הכספים 2024. שמרנו על החוסן שלנו וההתמקדות שלנו בשירות לקוחות ובצמיחה תוך המשך שיפור המחויבות שלנו ליעילות."

 

נבס הוסיף כי תוכניות החברה לעתיד כוללות הרחבת רשת הקווים ושיפור ההיצע לנוסעים הטסים לאבו דאבי וממנה. הוא הודה לעובדי החברה על עבודתם הקשה ומסירותם, שהיו מכריעות בהשגת התוצאות הללו.

 

הצלחתה של איתיחאד איירווייס ברבעון הראשון של 2024 היא סימן חיובי לעתיד תעשיית התעופה, ומעידה על התאוששות מהפגיעה שנגרמה עוד מימי משבר מגפת הקורונה.

 

נזכיר כי חברת התעופה איתיחאד איירווייס הודיעה כי היא תגדיל את תדירויות הטיסה בקו אבו דאבי - ת״א בחודש מאי. החברה, המיוצגת בישראל בתחום המטענים על ידי ״רום טופ אוויאיישן״ ואחת הבודדות שהמשיכה לפעול גם בזמן המלחמה, חזרה להפעיל טיסה יומית אחת בקו החל מ-1 במאי.

 

מוטי ארבל, מנכ״ל חברת ACI המשווקת את איתיחד איירווייס ואשר מיוצגת על ידי רום טופ בישראל, שחזר מפגישה עם הנהלת אתיחאד, ציין בהערכה רבה את המחויבות של אתיחאד לשוק הישראלי.