קתאי פסיפיק חתמה על הסכם קוד שייר עם חברת מעבורות בסין

ההסכם שנחתם עם חברת התחבורה Chu Kong יאפשר ללקוחות חברת התעופה ליהנות מנסיעות המשך במעבורות בגישה נוחה לשבע ערים באזור מפרץ. השירות ללקוחות מישראל יהיה זמין בקרוב


12:23 ,11.11.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

שיתוף הפעולה בין קתאי פסיפיק לבין Chu Kung אשר יוצא לדרך בימים אלו, יכלול העברת נוסעים בין שדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג לנמלי מפרץ סין בהם Humen, Lianhuashan, Nansha, Shekou Fuyong, Zhongshan ו- Zhuhai.

 

בנוסף לטיסות הישירות בין הונג קונג לגואנגזו ולרשת הנרחבת של חיבורי כביש ומעבורות למקאו ולפרובינציית גואנגדונג, הסכם הקוד שייר החדש משפר את הקישוריות ליעדים אלו ומספק חווייה חלקה לנוסעים. נציין כי משך ההפלגה בין שדה התעופה לערים אלו נע בין 30 דקות (Shekou) לכשעתיים (גוואנגז׳ו) - תלוי ביעד. 

 

במהלך השקת השלב הראשוני, לקוחות קתאי פסיפיק באוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, סינגפור וארה״ב כבר יכולים להזמין את השירות דרך מערכות ההזמנות של הסוכנים או מנוע ההזמנות של חברת התעופה, ובהדרגה בשבועות הקרובים זה יהיה זמין במערכות גם ללקוחות הטסים מתל אביב כך שיוכלו לבחור את ההעברה המתאימה להם בחיבור לטיסה מתל אביב להונג קונג או לטיסה מהונג קונג לתל אביב.

 

כבר היום לקוחות ישראלים שטסים עם קתאי פסיפיק להונג קונג ומזמינים את השירות דרך אתר האינטרנט של חברת Chu Kong נהנים מהעברת הכבודה והאפשרות לבצע טרנזיט בשדה התעופה בהונג קונג.

 

פול לו, סמנכ״ל המסחר וקשרי הלקוחות בקתאי פסיפיק, מציין כי ״הסכם הקוד שייר יספק ללקוחותינו אפשרויות בחירה רבות יותר, יגביר את טביעת הרגל של קתאי פסיפיק באזור המפרץ ויאפשר קישוריות חלקה בין מרכזי פיננסיים, מסחריים ותחבורה של אזור מפרץ״.