קוריאן אייר מחדשת הפעילות בקו ת״א - סיאול

החברה חנכה מחדש את הקו לאחר הפסקה של שנתיים וחצי עם נחיתתו של מטוס איירבוס בנתב״ג שהתקבל בטקס ההסלנה המסורתי. החברה תפעיל שלוש טיסות שבועיות ליעד במטוס עם קיבולת מטען של 8 טון ויעדי המשך ביפן, סין, אוסטרליה ומזרח אסיה


14:00 ,27.12.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

אחרי כשנתיים וחצי של היעדרות עקב מגפת הקורונה חברת התעופה Korean Air החלה להפעיל מחדש את קו הטיסות הישירות שלה בקו ת״א - סיאול במתכונת של 3 טיסות שבועיות.

 

אמש נחנכה בנתב״ג הטיסה הראשונה בקו ומטוס קוריאן אייר שנחת לאחר טיסה ישירה מסיאול התקבל בטקס ההסלנה המסורתי.

 

בטקס גזירת הסרט בנתב״ג השתתפו נחמה רונן יו״ר קבוצת ממן, עופר בלוך, מנכ״ל קבוצת ממן, עופר ריינהרדט, מנכ״ל ממן אוויאישן, יריב אברמוביץ, סמנכ״ל המסחר, קים סאן, מנהל תחנה קוריאן אייר בישראל, ערן זילברמן, מנכ״ל טורבו קרגו, ג׳לאל סיקסיק, מנהל מחלקת המטען, וראש שגרירות דרום קוריאה בישראל והנספח הכלכלי.

 

החברה תפעיל בקו מטוס איירבוס A330 רחב גוף עם קיבולת מטען של 8 טון לטיסה בין נמל תעופה בן גוריון לשדה התעופה Incheon בסיאול בימים שני, רביעי ושישי. נציין כי חברת קוריאן אייר עובדת בישראל עם מסוף סוויספורט שירותי מטען. 

 

ערן זילברמן, מנכ״ל טורבו קרגו, אשר מייצגת את קוריאן אייר בישראל בתחום המטען מעל ל-20 שנה, ציין בשיחה עם PORT2PORT כי החברה שבה לפעילות אחרי היעדרות ארוכה ומפעילה כעת שלוש טיסות שבועיות ישירות לסיאול עם יעדי המשך אטרקטיביים כמו טוקיו (יפן), סידני (אוסטרליה), סין ומזרח אסיה.

 

חברת Korean Air נוסדה ב-1969 והיא חברת התעופה הגדולה ביותר קוריאה הדרומית. החברה, המעסיקה כ-20 אלף עובדים, מפעילה כיום צי של 155 מטוסים שטסים ל-120 יעדים ב-43 מדינות. בסיסה הראשי של חברת התעופה נמצא בנמל התעופה אינצ׳ון בסיאול.