ק.א.ל קרגו ו- ACE זכו במכרז של משרד הכלכלה לשינוע אווירי

חברת ק.א.ל קרגו וחברת האחות ACE זכו במכרז של משרד הכלכלה לשינוע אווירי של עד 120 טון לכיוון ליעדים: ליאז' ניו יורק וז׳נגז׳ואו לאחר שזכו בציונים הגבוהים ביותר במכרז. עופר גלבוע, יו״ר ובעלי ק.א.ל: הזכייה שלנו במכרזים המרכזיים היא טבעית


14:31 ,06.05.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל קרגו וחברת הבת שלה ACE הן הזוכות במכרז של משרד הכלכלה לשינוע אווירי ליעדים ליאז׳, ניו יורק וזנגזואו שבמרכז סין. המכרז מיועד לשינוע אווירי של סחורות מטעם משרד הכלכלה ליעדים שונים בעולם ובו לקחו חלק בין היתר גם חברות התעופה הישראליות האחרות וחברות תעופה זרות.

 

חברת ק.א.ל קרגו וחברת האחות שלה, Belgium Freighters ACE קיבלו את הניקוד הגבוה ביותר לשלושת יעדי המטען המרכזיים עבור ישראל והם יבצעו את השינוע האווירי לפי הצורך. כאמור בשלושת היעדים ליאז׳, ניו יורק, וזנגזואו זכתה קאל קרגו במקום הראשון והחברה האחות, ACE במקום השני כאשר הן יובילו עד 120 טון לכל כיוון.

 

מהחברה נמסר כי בחודש מרץ האחרון חברת ק.א.ל קרגו וחברת הבת ACE הובילו את עיקר הסחורות לישראל מחו״ל וביצעו מספר שליחויות אוויריות חשובות להבאת מכונות הנשמה, מסיכות וציוד רפואי. בחודש זה הובילה החברה 23% מהסחורות – יותר מכל חברת תעופה אחרת.

 

עופר גלבוע, בעל השליטה בקבוצת CHALLENGE ויו״ר חברת ק.א.ל קרגו, מסר: ״כמובילי שוק המטענים האוויריים בארץ, הזכייה שלנו במכרזים המרכזיים היא טבעית, ומשקפת הן את התחרותיות שלנו והן את המוניטין, הניסיון והשירות האיכותי שמציעות שתי החברות. אני מודה לעובדים המסורים של ק.א.ל קרגו ו-ACE שמסייעים לנו מדי יום להוביל אלפי טון של סחורות במהירות ויעילות לכל יעד בעולם״.

 

ק.א.ל הינה מובילת שוק המטענים הישראלי והיא חלק מקבוצת CHALLENGE הבינלאומית, שבבעלותה ארבעה מטוסי מטען רחבי גוף מסוג ג׳מבו 747-400. עוד בבעלות הקבוצה, המתמחה בהובלת מטענים אוויריים מורכבים, מרכז לוגיסטי משוכלל המצוי בליאז׳, בלגיה, משם טסים מטוסי הקבוצה למגוון יעדים בארה״ב, אירופה, סין וכמובן ישראל. בנוסף פועלת הקבוצה בשיתוף פעולה עם חברות נוספות להטסת מטענים למגוון יעדים .

 

מהחברה נמסר עוד כי ״עם הפסקתה של אל על את ההפעלה העצמית של מטוסי המטען, לפני כשנה, נותרה ק.א.ל כחברה הישראלית היחידה המפעילה בעצמה מטוסי מטען, זאת כמובן, לצד מתחריה הזרים הרבים הפוקדים את ישראל בשגרה. מטוסי המטען היעודיים, אחראים בשגרה לכ-50% מהובלת המטענים האוויריים לישראל, ועם ההפחתה המשמעותית בטיסות של מטוסי הנוסעים הם הפכו לצינור האווירי היחיד המקשר בין כלכלות ישראל והעולם״.