ק.א.ל: חגיגות לציון ראש השנה ושינוי שמה לצ׳אלנג׳

החברה חגגה ב-LAGO בראשון לציון את שינוי שמה ל-Challenge Airlines IL כמו גם הרמת כוסית לראש השנה, ובישרה על תוכנית הגדילה האדירה וההצטיידות לשנת 2023 ואילך. החברה תחל להפעיל שלוש טיסות מטען בשבוע בקו ת״א הונג קונג החל מנובמבר הקרוב


12:04 ,03.10.2022 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל חגגה ב-LAGO בראשון לציון בנוכחות כ-500 אורחים את שינוי שמה ל-Challenge Airlines IL כמו גם הרמת כוסית לראש השנה, ובישרה על תוכנית הגדילה האדירה וההצטיידות לשנת 2023 ואילך, במסגרתה החברה תוסיף לצי שלה 4 מטוסי 767 ותעבור לעבודה במודל היברידי שאמור לתת לשוק הישראלי יותר תדירויות ויעדים.

 

במהלך הערב, שכלל גם את הופעה של צוות ״מה קשור״ הדגישו חברי הנהלת הקבוצה והחברה בארץ את מחויבותם להרחבת הפעילות בארץ למספר גדול יותר של יעדים ובתדירות גבוהה יותר.

 

ביטוי לכך ניתן לראות בהודעתה האחרונה של קבוצת CHALLNEGE על תחילת פעילות החברה בקו ת״א - הונג קונג שיחל לפעול החל מה-2 בנובמבר.

 

מהחברה נמסר כי ״מטוס 747 שיפעל 3 פעמים בשבוע בטיסות ישירות להונג קונג ובחזרה ובתוך כך יאפשר גישה לכלל אסיה ייתן ליבואנים וליצואנים הישראלים ערך מוסף משמעותי, ומהווה למעשה מכפיל כוח לתעשייה הישראלית״.