ק.א.ל השיקה טיסת מטען ישירה פרנקפורט-תל אביב

הטיסה יוצאת מגרמניה בשבת בלילה ונוחתת בנתב"ג בחצות, דבר המאפשר ליצואנים חקלאיים לשלוח סחורה לאירופה בתחילת השבוע


00:00 ,22.10.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל השיקה בליל שבת בהצלחה את שירות המטען הישיר פרנקפורט–תל אביב.

כחלק מלו"ז החורף של החברה נוספה, החל ממוצאי שבת האחרון, טיסה שבועית ישירה משדה התעופה של פרנקפורט לנתב"ג.

השירות מופעל על ידי מטוס ERF747-400 של חברת טי. אן. טי. איירווייס. הטיסה ממריאה בכל שבת בשעה שמונה בערב (שעון מקומי) מפרנקפורט ונוחתת בתל אביב בחצות.

הטיסה מתופעלת כחלק ממדיניות חברת ק.א.ל, לתיגבור לוח טיסות החורף בצורה שתאפשר שירות מקסימלי בימי שיא הביקושים ביבוא וביצוא – כניסה לתל אביב בשבת בלילה ויציאה מתל אביב בראשון בערב, שהוא יום השיא לחקלאות החורף.

מנכ"ל ק.א.ל ירום אורן: "הטיסה הראשונה תופעלה בהצלחה מרשימה, כשרובו ככולו של מטען הקונסולים של סוף השבוע כבר היה מוכן לשחרור במסוף המטענים של קבוצת ממ"ן בשעה 6 בבוקר ביום ראשון.

"הביצוע המוצלח, הן מסחרית והן תפעולית, של הטיסה, הוכיח את יכולתה של חברת ק.א.ל לייצר ערך מוסף עבור לקוחותיה על ידי רמת השירות הגבוהה ביותר בזמן האופטימאלי ביותר למטענים מגרמניה לישראל".

אורן הוסיף, שהמשלחים בישראל הבינו את היתרון הגלום בלו"ז האופטימאלי של טיסה שכזו, המאפשר לסגור קונסולים מגרמניה בדקה ה-90 ולקבל אותם משוחררים בממן כבר בראשון לפנות בוקר".

בקאל מציינים כי יתרון נוסף שמייצרת הטיסה, הינו היכולת להוביל משלוחי יצוא מתל אביב ישירות לפרנקפורט, פתרון חיוני לתעשייה הביטחונית, הנזקקת לאישורי מעבר מסורבלים בשדות תעופה אחרים באירופה.