ק.א.ל ביצעה טיסה ראשונה בין קנדה לאירופה

הטיסה התקיימה לפני כשבוע וחצי במטוס 747 עמוס במטען מבוקר טמפרטורה ובמוצרים תעשייתיים במסגרת שירות ה-Cal Cool


10:38 ,23.04.2014 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה ק.א.ל קווי אוויר למטען ביצעה לפני כשבוע וחצי טיסה ראשונה בין שדה התעופה הבינלאומי Moncton במזרח קנדה לשדה התעופה בליאז', בו היא מחזיקה במרכז לוגיסטי.

 

הטיסה הראשונה המריאה במטוס מטען בואינג 747 עמוס במטען מבוקר טמפרטורה ובמוצרים תעשייתיים, במסגרת תהליך בחינת כדאיות קו זה. הטיסה במסגרת שירות ה-Cal Cool שמציעה החברה ללקוחותיה.

 

קו השירות החדש מייצג את אסטרטגיית הצמיחה של החברה ל-2014 – לשים דגש על שירות השוק בצפון אמריקה במקביל להמשך ההשקעה בקווים מישראל, שמהווים את בסיס הפעילות של החברה.

 

טיסת המטען של ק.א.ל ייצגה את ה-747 הראשון שנוחת בשדה התעופה Moncton, שעבר שדרוג והארכת מסלול ההמראה.

 

מנכ"ל קבוצת ק.א.ל אייל זגגי: "ק.א.ל היא שחקן גלובלי מוביל בשוק ההובלה האווירית מבוקרת הטמפרטורה. מגוון המוצרים שלנו כולל שירות מצוין להובלה מבוקרת טמפרטורה, כולל טכניקות מיוחדות במטרה לשמור על טווחי טמפרטורה רצויים".

 

אמר Rob Robichaud, מנכ"ל שדה התעופה Moncton: "אנו מאוד גאים על שיתוף הפעולה עם ק.א.ל. השירות החדש מייצג את השאיפה של האזור להפוך למרכז הפצה לוגיסטי להובלת מטען אווירי עבור החלק האטלנטי של קנדה, לאור הארכת המסלול והקמת קומפלקס הטיפול במטען אווירי. שדה התעופה מהווה מרכז שטעון למטען אווירי והזדמנות ליצואנים מהאזור לייצא מוצרים רגישים לשווקים באירופה ובאסיה, כמו גם המרכז ליבוא מוצרים עבור צפון אמריקה".