ממצגת דוחות לשנת 2011 שהעבירה אל על לבורסה לניירות ערך עולה שהכנסות חטיבת המטענים עלתה ב-8% בהשוואה להכנסות בשנת 2010.
בדוח לא מציינת החברה עד כמה הגיעו הכנסותיה בתחום המטענים. העלייה בהכנסות מיוחסת לעלייה בסך כמות המטען ובתשואה לטון קילומטר.
העלייה בהכנסות למרות ירידה של 2% ביבוא וביצוא של מטענים דרך האוויר לישראל וממנה בהשוואה ל-2010, מ-300 אלף טון מטען ב-2010, ל294 אלף טון ב-2011. יצוין שלמעט 2008, 2011 היתה השנה בה שינעה החברה הכי מעט מטען אווירי מאז 2007.
ביבוא רשמה החברה עלייה של 2%, מ-136 אלף טון מטען ב-2010, ל-130 אלף טון ב-2011.
ביצוא נרשמה ירידה של 5% בשינוע מטענים, מ-164 אלף טון מטען ב-2010, ל-156 אלף טון מטען ב-2011.
על פי הדוח, מחזיקה חטיבת המטענים של אל על ב-33.3% מנתח השוק של תנועת המטענים בנתב"ג, ירידה של 3% לעומת 2010, אז החזיקה החברה בנתח שוק של 34.2%. ק.א.ל מחזיקה בנתח שוק של 18.8% ואילו חברות זרות מחזיקות בנתח שוק של 47.9% בתנועת המטענים. לעומת שתי החברות הישראליות ששומרות על מקומן בשוק, הגבירו בשנים האחרונות חברות זרות את נתח השוק שלהן.