מכירות כרטיסים לטיסות של חברת התעופה הסקנדינבית SAS עלו בצורה חדה מאז הגיעה החברה להסכם עם האיגודים המקצועיים בנוגע לתוכנית הבראה וקיצוצים בשבוע שעבר.
לדברי סוכנות הידיעות רויטרס, קפצו המכירות בכ-70% בימים שלישי ורביעי בשבוע שעבר, לאחר פרסום התוכנית.
הנתונים לאור ירידה של 30% במכירות הכרטיסים בשבועות שהובילו להסכם, לאור ידיעות שפורסמו בנוגע לעתיד הלא בטוח של המוביל האווירי.
השבוע אמורה SAS להשיק את קמפיין הפרסום החדש שלה, המציע מיליון מקומות בטיסות מוזלות.