עוד הארכה להשלמת העסקה בין פימי לאל על

מאז החתימה על הסכם הרכישה של חברת התעופה על ידי קרן ההשקעות, נדחתה השלמתו מספר פעמים לאור חוסר יכולת החברה להגיע להסכם קיבוצי עם העובדים


00:00 ,28.08.2013 מאת: מערכת פורט2פורט

קרן ההשקעות פימי הודיעה על דחייה נוספת לצורך השלמת העסקה על חברת התעופה אל על, במסגרתה היא היתה אמורה לרכוש את גרעין השליטה בחברה תמורת 40 מיליון דולר.

בבד בבד הודיעה פימי, שהיא רואה סיכוי קלוש בלבד להשלמת העסקה, ואי לכך רשאית אל על לנהל משא ומתן עם כל חברה אחרת, ואף לסגור עם משקיע, שיהיה מוכן להשקיע בה.

כנפיים, החברה האם של אל על ופימי, קרן ההשקעות הפרטית הגדולה בישראל, הודיעו בחודש פברואר השנה על הגעתן להסכם, לפיו תרכוש פימי את השליטה בחברה תמורת סכום של 40 מיליון דולר, כשפימי היתה רשאית להגדיל את נתחה בחברה תמורת רכישה נוספת של מניות.

להסכם צורפו מספר תנאים, ביניהם אישור האסיפה הכללית של אל על למהלך, קבלת אישורים רגולטורים וחתימה של אל על עם עובדיה על הסכם קיבוצי חדש, בתנאים שיהיו לשביעות רצונה של פימי.

דומה שההגעה להסכם הקיבוצי עם העובדים היא אבן הנגף, שכן החברה מתקשה להשיגו.

מאז ההודעה הראשונית הודיעו אל על ופימי על דחיות בחודשים מרץ, אפריל, יולי ועתה הודעה נוספת. הפעם נדחתה ההתקשרות לתקופה של 45 יום, החל מ-30 באוגוסט.

בהודעה לבורסה ולרשות לניירות ערך נמסר מטעם פימי, שלא נראה כי חלה התקדמות כלשהי במשא ומתן להסכם קיבוצי חדש בין החברה לבין עובדיה.