סוויס וורלד קרגו מוסיפה יעדים חדשים בסקדואל עונת הקיץ

בזכות הסכם קיבולת שבועי וישיר עם חברת התעופה השוויצרית Edelweiss Air, מרחיבה סוויס וורלד קרגו את יעדיה החל מיולי גם לבייג'ינג, Anchorage , אורלנדו ובירות. הקו הישיר לונקובר/קלגרי בקנדה יחזור לפעול


00:00 ,26.05.2011 מאת: מערכת פורט2פורט

סוויס וורלד קרגו מרחיבה את שירותיה בסקדואל של עונת הקיץ בזכות הסכם קיבולת שבועי וישיר עם חברת התעופה השוויצרית Edelweiss Air, שצירפה סוויס לשורותיה ב-2008.

מסוויס וורלד קרגו נמסר כי, החברה מציעה עתה ארבעה יעדים ישירים חדשים מציריך לבייג'ינג, Anchorage , אורלנדו ובירות, החל מיולי 2011. לדברי החברה, ארבעת היעדים החדשים יחזקו את מקומה של החברה בשינוע מטענים אוויריים בשווקים גדולים כמו סין, צפון אמריקה והמזרח התיכון. לסוויס וורלד קרגו שירות קיים גם לשנגחאי והונג קונג שבסין.

עוד נמסר כי, השירותים השבועיים החדשים ל- Anchorageואורלנדו מגדילה את יעדי החבר בצפון אמריקה. בירות אלסקה ופלורידה מצטרפות לניו יורק, בוסטון, שיקגו, מיאמי, לוס אנג'לס, סן פרסיסקו, מונטריאול וטורונטו. לדברי החברה, באלסקה ישנם ביקושים גבוהים למטענים אוויריים בתחום המזון הימי ובפלורידה, המדינה הרביעית בגודלה בארה"ב בייצוא טובין ועל כן הביקושים למטענים מגיעים ממגוון רחב של תעשיות.

הקשר הישיר בין ציריך לבירות נותן הזדמנות לשינוע מטענים בינוניים וקטנים. בתוך כך, הודיעה החברה כי הקו המקשר בין ציריך לונקובר/קלגרי בקנדה יוחזר לפעולה.