סאן דור הכריזה על פתיחת קו הטיסות לאיסטנבול

חברת התעופה סאן דור מקבוצת אל על הכריזה על פתיחת קו הטיסות בטקס חגיגי במסגרת כנס התיירות IMTM. הטיסה הראשונה מזה 16 שנה צפויה לצאת בחודש מרץ מתל אביב לאיסטנבול


14:00 ,14.02.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת סאן דור מקבוצת אל על הכריזה היום על חידוש הטיסות לטורקיה לקיץ 2023, וזאת לאחר הפסקה של 16 שנה. סאן דור משיקה קו טיסות לאיסטנבול אשר יחל לפעול בפסח הקרוב. חידוש הטיסות התאפשר על רקע התחממות היחסים בין טורקיה לישראל, הסדרת הטיסות בין שתי המדינות ולאור הביקוש הגובר של הקהל הישראלי.  נזכיר כי החברה הוציאה בשבוע שעבר טיסת סיוע מיוחדת לטורקיה לטובת סיוע לנפגעי רעש האדמה.  

 

סאן דור תפעיל 4 טיסות שבועיות לאיסטנבול בימים ראשון, שני, חמישי ושישי. טיסת הבכורה לאיסטנבול תצא ב- 30 במרץ 2023 והטיסות יופעלו עד ה-27 באוקטובר 2023. סאן דור תפעיל את הטיסות במטוסי ה- 739 של אל על  הכוללים גם מושבי מחלקת עסקים.

 

קו הטיסות החדש הושק בטקס חגיגי בביתן של חברת סאן דור במסגרת כנס IMTM בתל אביב, במעמד שר התיירות מר חיים כץ ובהשתתפות שגריר טורקיה בישראל  Mr. Sakir Ozkan Torunlar, מנכ״לית אל על דינה בן-טל גננסיה ומנכ״ל סאן דור גל גרשון.

 

״דווקא על רקע האסון הקשה שפקד את טורקיה לאחרונה, השקת קו כזה מהווה חיזוק השותפות והקשר בין שתי המדינות, אמר שגריר טורקיה בישראל מר שאקיר אוזקאן טורונלאר, ״אמש הוזמנתי ע״י ראש ממשלת ישראל לקבל את פני משלחת החילוץ הישראלית שהצילה חיים רבים באזור האסון במדינתנו. אני רוצה להודות למדינת ישראל ולכל השותפים שנרתמו. סאן דור היא החברה הישראלית הראשונה שתתחיל לטוס אחרי 16 שנים בהן אף חברה ישראלית לא נחתה באיסטנבול ואני מתרגש מאוד לחנוך את הקו. יש עניין רב בהוספת כמות הטיסות מישראל לכלל יעדי טורקיה, אנחנו אוהבים תיירות ישראלית ומקווים לחזק את התיירות הטורקית הנכנסת לישראל״.

 

מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה: ״כולנו שולחים את תנחומנו לעם הטורקי וגאים שהוצאנו את משלחת לאזור האסון. היום אנחנו מכריזים על חידוש הטיסות בין תל אביב לאיסטנבול לאחר שש עשרה שנה. אנחנו מדינות שכנות ויש לנו הרבה במשותף, אני מקווה שנתרחב לעוד נתיבים בתוך טורקיה ונמשיך לחזק את הקשר בין העמים ובין המדינות״.

           

לדברי גל גרשון, מנכ״ל סאן דור: ״לאחר שבשבוע שעבר הוצאנו את טיסת הסיוע הראשונה לטורקיה, אנו נרגשים היום להכריז על חידוש קו הטיסות של הקבוצה לאיסטנבול, טורקיה, יעד אהוב על הקהל הישראלי. איסטנבול היא עיר תוססת מלאת קסם המציעה שווקים ססגוניים, מרכזי קניות מפוארים מסעדות טרנדיות וחיי לילה שוקקים״.